Για να έχει καλύτερα αποτελέσματα στη σχέση υπαλλήλων – πελατών η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε εφαρμόζει από το 2016 το πρωτοποριακό πρόγραμμα Πανευρωπαϊκής Αξιολόγησης Δεξιοτήτων και Γνώσεων, για τους Συμβούλους Πωλήσεων και Service της Nissan.
Το πρόγραμμα αποτελεί μέρος του ολοκληρωμένου συστήματος εκπαίδευσης της Ακαδημίας Nissan (Nissan Academy) και στόχος του είναι η αξιολόγηση των γνώσεων, αλλά και η συνεχής εκπαίδευση κάθε σύμβουλου πωλήσεων και Service της Nissan.
Με το πρόγραμμα αυτό, η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε εξοπλίζει το προσωπικό του εξουσιοδοτημένου δικτύου της με τις απαραίτητες δεξιότητες, έτσι ώστε οι πελάτες της σε πωλήσεις αλλά και service, να απολαμβάνουν τα προνόμια μοναδικών υπηρεσιών που κάθε φορά θα ξεπερνούν τις προσδοκίες και τις ανάγκες τους !
Ι.Κεφαλογιάννης: «Σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προχωράμε στην υλοποίηση ηλεκτρονικών διασυνδέσεων (της Στρατολογίας) με φορείς του δημοσίου, όπως π.χ. τους Ο.Τ.Α. και τις Δ.Ο.Υ.»
Ο βασιλιάς Κάρολος θα αναλάβει ξανά κάποια από τα δημόσια καθήκοντά του από την επόμενη εβδομάδα - Αισιόδοξοι οι γιατροί για την κατάσταση της υγείας του
26 Απριλίου 1937 : Στη διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου πολέμου βομβαρδίζεται η Γκουέρνικα από τους Γερμανούς, ανοίγοντας μία νέα θλιβερή σελίδα στην ιστορία των πολέμων
Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: «Δεν θα κάνουμε ό,τι μας λέει ο Βελόπουλος ή άλλος πολιτικός» — Στενή η συνεργασία του κράτους με την Εκκλησία, δηλώνει ο Κ. Μητσοτάκης