Δύο πελάτες γνωστής αλυσίδας καφέ σε κατάστημα στο Σαν Φρανσίσκο της Αμερικής, έστειλαν μήνυση στο κατάστημα επειδή οι υπάλληλοι δεν γέμιζαν ως πάνω τα ποτήρια.
Η Siera Strumlauf και ο Benjamin Robles, έστειλαν την μήνυση λέγοντας πως το κατάστημα κοροϊδεύει τους πελάτες και τους εξαπατά βάζοντας μικρότερη ποσότητα καφέ. Μάλιστα ενώ πληρώνουν το μεγαλύτερο μέγεθος... στην πραγματικότητα οι υπάλληλοι τους γεμίζουν το ποτήρι πολύ πιο κάτω!
"Ο καφές είναι κατά 25% λιγότερος απ' όσο θα έπρεπε" γράφουν στη μήνυση. "Αυτό φυσικά έχει εξοικονομήσει στην εταιρεία χρήματα τα οποία πληρώνουμε εμείς, και κερδίζει από τη δική μας χασούρα!".
Το... φαινόμενο αυτό πηγαίνει ένα χρόνο πίσω όπως ανέφεραν και οι δύο πελάτες αλλά όπως φαίνεται κάτι θα πρέπει να αλλάξει μιας και οι δύο είναι ικανοί να φτάσουν την ιστορία στα άκρα. Η εταιρεία προς το παρόν δεν έχει κάνει κάποια κίνηση.
Γ. Γεραπετρίτης: Εκτιμώ θα υπάρξει επαναξιολόγηση εκ μέρους της Τουρκίας για τη Μονή της Χώρας – Νομικό κείμενο με τεράστια προβλήματα η συμφωνία των Πρεσπών
Εκπρόσωπος ΕΛΑΣ: Ο προϊστάμενος του Τμήματος Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας είχε καλέσει πολλές φορές την 40χρονη μετά το επεισόδιο της 7ης Μαΐου
Μυτιλήνη: Αποκαλυπτήρια της προτομής του ταγματάρχη Παπαγιάννη-Εκδήλωση τιμής για τα 106 χρόνια από τη Μάχη του Σκρα και τους εκατοντάδες Λέσβιους νεκρούς σε αυτήν
Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ: Έμπρακτα δίπλα σε 80.000 παιδιά - Πλήρης ασφαλιστική κάλυψη για διαγνωστικές εξετάσεις, χειρουργικές επεμβάσεις και φυσιοθεραπείες