Σε πλήρη εξέλιξη το Ιστορικό Ράλι (PHOTO)

 
ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΙ 2016

Ενημερώθηκε: 28/05/16 - 11:05

Ξεκίνησε η 2η αγωνιστική ημέρα του Ιστορικού Ράλι Ελλάδος 2016 και το πρόγραμμα σήμερα έχει ασφάλτινες ειδικές διαδρομές. Χθες , πρώτη ημέρα του αγώνα , που ήταν και ο 3ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι Ιστορικών Αυτοκινήτων, νικητές ήταν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Παναγιώτης Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000).

Η πρώτη ημέρα του αγώνα ήταν πολύ δύσκολη για τα πληρώματα, αφού περιλάμβανε 5 χωμάτινες ειδικές διαδρομές (Κινέτα, Πίσια, Κλένια-Μυκήνες) συνολικού μήκους 79,8 χιλιομέτρων, με τις δύο πρώτες να διεξάγονται δύο φορές, πριν τον επίλογο της ημέρας με ένα πέρασμα από την ε.δ. Κλένια-Μυκήνες. Ο φετινός αγώνας έχει μια διαφοροποίηση από τα συνηθισμένα, αφού ξεκίνησε με τις χωμάτινες ειδικές διαδρομές, ενώ οι επόμενες δύο ημέρες αποτελούνται από ασφάλτινες ειδικές διαδρομές, ενώ συνήθως ο επίλογος γραφόταν στο χώμα.

Οι Παραδείσης-Ποιμενίδης έφτασαν, όπως προαναφέρθηκε, στη νίκη, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε 4 από τις 5 ειδικές διαδρομές της ημέρας, δίχως να αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα με το Ford Escort RS 2000. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης, τερμάτισαν οι Αντώνης Γιοβάς-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης (Audi 80 GT), παρόλο που δυσκολεύτηκαν ιδιαίτερα, αφού κόπηκε η ντίζα γκαζιού του αυτοκινήτου και το πλήρωμα αναγκάστηκε να την αντικαταστήσει με ντίζα από νορμάλ αυτοκίνητο. Σημειώνεται, πως το εν λόγω πλήρωμα συμμετείχε μόνο στη σημερινή, χωμάτινη ημέρα του αγώνα. Στο βάθρο των νικητών για τον χωμάτινο αγώνα του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος, ανέβηκαν και οι Σπύρος Πετρίδης-Απόστολος Πάλλας (Toyota Corolla AE 86), οι οποίοι μάλιστα βρέθηκαν μόλις 7,31 δευτερόλεπτα πίσω από τους Γιοβά-Γρηγοριάδη. Το πλήρωμα του ιαπωνικού αυτοκινήτου, δυσκολεύτηκε σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με την εξάτμιση του αυτοκινήτου του, το οποίο έτσι δεν είχε την απαιτούμενη δύναμη, στις απαιτητικές χωμάτινες ειδικές διαδρομές της ημέρας.

Στην 4η θέση της κατάταξης τερμάτισαν σήμερα οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911) που αντιμετώπισαν με τη σειρά τους αρκετά προβλήματα. Η ημέρα δεν ξεκίνησε ιδανικά, αφού αρχικά υπήρξε πρόβλημα με τη ρύθμιση κάποιων ράβδων, που έκαναν την σωστή οδήγηση του γερμανικού αυτοκινήτου αδύνατη, με αποτέλεσμα το πλήρωμα να χάσει αρκετό χρόνο. Σαν να μην έφτανε αυτό, η συνέχεια επεφύλασσε πρόβλημα με ένα ψαλίδι και στο τέλος της ημέρας, με τη μίζα του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα ο τερματισμός να αποτελέσει το κύριο μέλημά τους. Μια θέση πιο πίσω, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS 2000), οι οποίοι έκαναν έναν απροβλημάτιστο αγώνα, συμμετέχοντας μόνο στο πλαίσιο της σημερινής, χωμάτινης ημέρας. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Γιάννης Πάλμος-Φωτεινή Ψαρράκου (Peugeot 205 GTi) που κινήθηκαν χωρίς να αντιμετωπίσουν ιδιαίτερα προβλήματα.

Στις εγκαταλείψεις της ημέρας, συγκαταλέγονται αυτές των Γιώργου Κασιδόπουλου-Βαγγέλη Παναρίτη (Toyota Starlet, ακρόμπαρο), Ανδρέα Καροτσιέρη-Παναγιώτη Κατάρα (Ford Escort RS 2000, ακρόμπαρο) και Παναγιώτη Κουτσίκου-Μαρίας Παυλή Κορρέ (BMW 2002, κλατάρισμα).