Google: Τι έψαξαν περισσότερο οι Έλληνες το 2025

 
google

Ενημερώθηκε: 04/12/25 - 11:49

Η Google παρουσίασε το Year in Search 2025, καταγράφοντας τις αναζητήσεις που σημείωσαν τη μεγαλύτερη άνοδο ενδιαφέροντος στην Ελλάδα και αποτυπώνοντας τον ψηφιακό παλμό της χρονιάς. Οι Έλληνες χρήστες στράφηκαν μαζικά στην ενημέρωση, την καθημερινότητα, την ψυχαγωγία και τις νέες κοινωνικές τάσεις.

Στις γενικές αναζητήσεις κυριάρχησαν όροι που συνδέονται με άμεσα γεγονότα και πρακτικές ανάγκες, όπως «Σεισμός τώρα», «Κοινωνικός Τουρισμός 2025», «Προσωπικός Αριθμός» και «ΕΝΦΙΑ 2025». Ψηλά βρέθηκαν επίσης οι «Βάσεις 2025» και το viral φαινόμενο «Labubu», δείχνοντας την ταυτόχρονη απήχηση τόσο θεμάτων επικαιρότητας όσο και διαδικτυακών τάσεων.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκέντρωσαν και τα πρόσωπα της χρονιάς. Στην κορυφή των αναζητήσεων βρίσκονται η Κλαυδία, η Χρυσή Βαρδινογιάννη και ο Γιώργος Μαζωνάκης, ενώ έντονη παρουσία είχαν και καλλιτέχνες όπως ο Λεξ και ο Ivan Greko, αλλά και ο μπασκετμπολίστας Γιόνας Βαλαντσιούνας. Αντίστοιχα, οι εκλιπούσες προσωπικότητες που ξεχώρισαν στις αναζητήσεις περιλαμβάνουν ονόματα όπως ο Ozzy Osbourne, ο David Lynch, η Καίτη Γκρέυ και ο Μίμης Δομάζος, δείχνοντας το έντονο αποτύπωμα που άφησαν μέσα στο 2025.

Τα αθλητικά γεγονότα αποτέλεσαν έναν από τους πιο δυναμικούς πυλώνες ενδιαφέροντος, με το Eurobasket να πρωταγωνιστεί, ενώ στις πρώτες θέσεις βρέθηκαν και οι μεγάλες ελληνικές αναμετρήσεις σε μπάσκετ και ποδόσφαιρο, όπως ΑΕΚ–Ολυμπιακός, Ολυμπιακός–Παναθηναϊκός και Ελλάδα–Τουρκία. Η συνεχής αναζήτηση αθλητικών αποτελεσμάτων και ενημερώσεων επιβεβαιώνει τη σταθερά υψηλή θέση του αθλητισμού στη διαδικτυακή συμπεριφορά των Ελλήνων.

Το ενδιαφέρον μεταφέρθηκε και στον χώρο των σειρών και ταινιών. Ελληνικές παραγωγές όπως «Να με λες μαμά» και «Άγιος Έρωτας» συγκαταλέγονται στις κορυφαίες αναζητήσεις, ενώ στο διεθνές περιεχόμενο ξεχώρισαν τίτλοι όπως “Squid Game”, “Nosferatu”, “Anora”, “The Brutalist” και “Dracula 2025”. Το μείγμα ελληνικού και διεθνούς περιεχομένου επιβεβαιώνει τη διττή ταυτότητα του ελληνικού κοινού, που παρακολουθεί στενά τόσο τις εγχώριες εξελίξεις όσο και τις διεθνείς τάσεις.

Ιδιαίτερα υψηλό ενδιαφέρον παρατηρήθηκε και στις συνταγές, με τους Έλληνες να αναζητούν τόσο παραδοσιακά πιάτα —μαγειρίτσα, σουτζουκάκια, τζιγεροσαρμάδες— όσο και πιο σύγχρονες επιλογές όπως cinnamon rolls, γουακαμόλε και sour cream. Το φάσμα των αναζητήσεων δείχνει μια σταθερή τάση συνδυασμού παράδοσης και διεθνούς κουζίνας.

Σημαντικό κομμάτι του Year in Search αποτέλεσαν οι αναζητήσεις «Τι σημαίνει», οι οποίες αντικατοπτρίζουν τις κοινωνικές συζητήσεις και το νέο λεξιλόγιο που υιοθετεί η δημόσια σφαίρα. Όροι όπως «ίντερσεξ», «νεποτισμός», «φλεξάρω», «πέλωρ», «λάθε βιώσας» και «τζιβαέρι» βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις, δείχνοντας την ανάγκη των χρηστών να κατανοήσουν έννοιες που κυριάρχησαν στον δημόσιο διάλογο και στα social media.

Τέλος, οι αναζητήσεις τύπου «Ποια είναι» ανέδειξαν τη διάθεση των χρηστών για πληροφορίες γύρω από ιστορικά, γεωγραφικά αλλά και pop culture θέματα. Από την «πρώτη Ελληνίδα φεμινίστρια» μέχρι «ποια είναι η IP μου» και «ποια είναι η πρωτεύουσα της Νιγηρίας», η ποικιλία δείχνει έναν συνδυασμό πρακτικών αναγκών και γενικής γνώσης που απασχολεί τους Έλληνες χρήστες.

Το Year in Search 2025 σκιαγραφεί μια χρονιά όπου η ενημέρωση, η περιέργεια, η ψυχαγωγία και οι νέες κοινωνικές τάσεις συνυπάρχουν, αποτυπώνοντας ένα πολυδιάστατο και ιδιαίτερα ενεργό διαδικτυακό κοινό.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ