Α/ΓΕΣ Αντιστράτηγος Γ.Κωστίδης: Απονομή των πτυχίων στους Ευέλπιδες οι οποίοι αύριο ορκίζονται και λαμβάνουν τα ξίφη τους

 
Α/ΓΕΣ Αντιστράτηγος Γ.Κωστίδης: Απονομή των πτυχίων στους Ευέλπιδες οι οποίοι αύριο ορκίζονται και λαμβάνουν τα ξίφη τους

Πηγή Φωτογραφίας: ΓΕΣ

Ενημερώθηκε: 23/06/26 - 22:39

Του Λεωνίδα Σ. Μπλαβέρη

Η τελετή απονομής των πτυχίων στους Ευέλπιδες της Τάξεως 2026 της ΣΣΕ, οι οποίοι αύριο ορκίζονται και λαμβάνουν τα ξίφη τους, πραγματοποιήθηκε σήμερα στις εγκαταστάσεις της Σχολής, στη Βάρη Αττικής, στη διάρκεια ειδικής τελετής.

Κατά την έναρξη της τελετής, ο Αρχηγός ΓΕΣ Αντιστράτηγος Γεώργιος Κωστίδης, απηύθυνε ομιλία στους αποφοιτούντες Ευέλπιδες, παρέχοντάς τους βασικές κατευθύνσεις για τη μετέπειτα σταδιοδρομία τους στον Ελληνικό Στρατό.

Ακολούθως, τα πτυχία απένειμε στους Ευέλπιδες της Τάξεως 2026 της Σχολής, που φέρει την τιμητική ονομασία Αντιστράτηγος Τάσος Μάρκου», ο Υπαρχηγός ΓΕΣ Αντιστράτηγος Ανδρέας Κορωνάκης, ενώ ακολούθησε η απονομή του διακριτικού εμβλήματος της Σχολής στους αλλοδαπούς αποφοιτούντες Ευέλπιδες.

Τέλος, αύριο Τετάρτη 24 Ιουνίου, το απόγευμα, στις εγκαταστάσεις της Σχολής πρόκειται να πραγματοποιηθεί, ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας, της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας, του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης και των Ενόπλων Δυνάμεων αντιστοίχως, η τελετή ορκωμοσίας των νέων Ανθυπολοχαγών Όπλων και Σωμάτων του Ελληνικού Στρατού και επιδόσεως των ξιφών τους σε αυτούς.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ