Ανακοίνωση εξέδωσε η διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Μυτιλήνης σχετικά με τον θάνατο της 36χρονης γιατρού, η οποία κατέληξε έπειτα από επιπλοκές που παρουσιάστηκαν μετά τη γέννηση του παιδιού της.
Σύμφωνα με το νοσοκομείο, η 36χρονη, η οποία κυοφορούσε για πρώτη φορά, γέννησε με φυσιολογικό, μη επεμβατικό τοκετό στην 39η εβδομάδα κύησης, την Παρασκευή 19 Ιουνίου, ένα υγιές θήλυ νεογνό.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, τις επόμενες ημέρες παρουσίασε επιπλοκές στην υγεία της και το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου μεταφέρθηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Στη συνέχεια, την Τρίτη 23 Ιουνίου, διακομίστηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» για περαιτέρω νοσηλεία και αντιμετώπιση της κατάστασής της.
«Είμαστε βαθύτατα συντετριμμένοι από την απώλεια αυτή, οι γιατροί της Μαιευτικής - Γυναικολογικής Κλινικής αλλά και όλο το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Μυτιλήνης», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Παράλληλα, η διοίκηση του νοσοκομείου γνωστοποίησε ότι έχουν ήδη κινηθεί οι προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διερεύνηση όλων των συνθηκών του περιστατικού.
Όπως επισημαίνεται, τα ακριβή αίτια του θανάτου αναμένεται να αποσαφηνιστούν μετά την ολοκλήρωση της νεκροψίας-νεκροτομής και των προβλεπόμενων ιατρικών και εργαστηριακών ελέγχων.
Η ανακοίνωση καταλήγει με την έκφραση συλλυπητηρίων προς την οικογένεια και τους οικείους της 36χρονης εκλιπούσας από τη διοίκηση, την Ιατρική Υπηρεσία και το σύνολο του προσωπικού του νοσοκομείου.