Market Pass: 1.188.202 έκαναν αίτηση στο gov.gr - Πότε λήγει η προθεσμία

 
μαρκετ

Ενημερώθηκε: 22/02/23 - 20:21

Καταιγισμός αιτήσεων στο gov.gr για το επίδομα τροφίμων Market Pass. Ήδη, προτού συμπληρωθεί το πρώτο 48ωρο που άνοιξε η πλατφόρμα, μέχρι το απόγευμα της Τετάρτης (22/2) οι αιτήσεις ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο. Συγκεκριμένα έχουν υποβληθεί συνολικά 1.188.202 αιτήσεις.

Αναλυτικότερα, για τα στατιστικά των αιτήσεων του market pass στο vouchers.gov.gr:

Υποβλήθηκαν 389.876 αιτήσεις την Τρίτη (21/02) και 798.326 την Τετάρτη (22/02).

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι από αυτές έχουν εγκριθεί 1.130.000 αιτήσεις. Επίσης, περίπου 38.000 βρίσκονται στο στάδιο της επεξεργασίας.

Σημειώνεται ότι 19.570 αιτήσεις στο market pass έχουν απορριφθεί για διάφορους λόγους.

Εκτιμήσεις αναφέρουν ότι οι αιτήσεις για το market pass μπορεί να φτάσουν τα 2.5 εκατομμύρια. Μένει να φανεί τις επόμενες ημέρες.

Ποια ΑΦΜ κάνουν αίτηση σήμερα

Ανοιχτή πλέον για αιτήσεις σε όλα τα ΑΦΜ των δικαιούχων είναι από την Τετάρτη (22/2) η πλατφόρμα του Market Pass. Οι δικαιούχοι του Market Pass μπορούν να μπουν (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ) και συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία να κάνουν αίτηση, ώστε να λάβουν είτε την ψηφιακή κάρτα είτε τα χρήματα του επιδόματος αγορών.

Η πλατφόρμα, λόγω και του μεγάλου όγκου των αιτήσεων, δεν άνοιξε ακόμα για όλους, αλλά για 4 συγκεκριμένα ΑΦΜ.

Υποβάλλουν αίτηση τα ΑΦΜ που λήγουν σε όλους τους αριθμούς. Δηλαδή:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 και 0.

market pass, εισοδος αιτηση, αιτηση gov.gr, market pass voucher gov gr

Μέχρι πότε οι αιτήσεις για Market Pass

Η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοικτή μέχρι τις 15 Μαρτίου, όμως για να πληρωθείτε από τους πρώτους στις 3 Μαρτίου, θα πρέπει να έχετε κάνει αίτηση μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου.

Τα απαραίτητα στοιχεία για αίτηση - Οδηγός

Τα στοιχεία που χρειάζεται να επικαιροποιήσετε στην πλατφόρμα είναι τα εξής:

Διεύθυνση email

Αριθμό κινητού τηλεφώνου

Αριθμό προσωπικού τραπεζικού λογαριασμού (IBAN)

Στη συνέχεια διαλέγουν τον τρόπο πίστωσης των χρημάτων.

Έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και το πιστωτικό ίδρυμα με το οποίο επιθυμεί να συνεργαστεί.

Στην περίπτωση της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, ο αιτούμενος υποβάλλει υπό μορφή IBAN ενεργό λογαριασμό Τραπέζης, στον οποίο θα πρέπει να είναι τουλάχιστον συνδικαιούχος και επιλέγει το πιστωτικό ίδρυμα που τηρείται ο λογαριασμός.

Σημειώνεται ότι η ψηφιακή χρεωστική κάρτα δύναται να χρησιμοποιηθεί τόσο σε φυσικά καταστήματα με συσκευή που υποστηρίζει την τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών (μέσω πρωτοκόλλου NFC), όσο και σε e-shop για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Φυσικά, είναι δυνατή η υποβολή αιτήσεως για το Market Pass μέσω ΚΕΠ. Θα μπορεί να γίνεται όπως από την Παρασκευή.

Πώς ενεργοποιώ την ψηφιακή κάρτα

Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία της αίτησης, το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός ενημερώνει τον δικαιούχο για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει για την ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού, αποστέλλοντας:

α) γραπτό μήνυμα (sms) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή, με ενσωματωμένες οδηγίες και

β) μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας.

Μετά την είσοδο στον ανωτέρω σύνδεσμο, ο δικαιούχος δημιουργεί προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) και λαμβάνει κωδικό επιβεβαίωσης, με νέο γραπτό μήνυμα (sms), προκειμένου να ενεργοποιήσει την ψηφιακή χρεωστική κάρτα του.

Δίνεται η δυνατότητα για την μεταβολή των στοιχείων της αίτησης ή την ακύρωση της αίτησης για την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας

για όσους υποβάλουν αίτηση εντός Φεβρουαρίου 2023, έως το πέρας της 28ης Φεβρουαρίου 2023 και

για όσους υποβάλουν αίτηση εντός Μαρτίου, έως το πέρας της 15ης Μαρτίου 2023.

Ποια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα διατίθενται για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας:

VIVA WALLET, ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK και ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHABANK.

Για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας δεν προαπαιτείται ο δικαιούχος να είναι πελάτης των παραπάνω ιδρυμάτων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ψηφιακές χρεωστικές κάρτες του Έργου Market Pass λήγουν αυτομάτως στις 31/8/2023 και δεν θα είναι δυνατή η πραγματοποίηση συναλλαγών με αυτές μετά την ημερομηνία αυτή.

Ποιων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων λογαριασμοί είναι δυνατόν να δηλωθούν για την κατάθεση της επιδότησης Market Pass:

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ATTICA BANK ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.

ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ A.E.

VIVA WALLET

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

OPTIMA BANK

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΗΠΕΙΡΟΥ

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΑΝΙΩΝ

ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK

ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHABANK

Τράπεζα Κεντρικής Μακεδονίας

Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων

Προκειμένου να δηλώσει ο δικαιούχος έναν λογαριασμό Τραπέζης, θα πρέπει να είναι δικαιούχος ή συνδικαιούχος σε αυτόν (όχι απαραίτητα πρώτος δικαιούχος), να γνωρίζει τη μορφή IBAN του συγκεκριμένου λογαριασμού και, κυρίως, να είναι βέβαιος ότι ο λογαριασμός αυτός είναι ενεργός και θα παραμείνει ενεργός καθ΄ όλη τη διάρκεια του Market Pass.

Πληρωμές market pass για ψηφιακή κάρτα και μετρητά

Το ποσό που θα πληρωθείτε έγκειται στην επιλογή που θα κάνετε κατά τη διάρκεια της αίτησης. Αν επιλέξετε δηλαδή να λάβετε χρήματα απευθείας στον τραπεζικό σας λογαριασμό ή στην ψηφιακή κάρτα, στο κινητό σας.

Όσοι επιλέξετε την ψηφιακή κάρτα στο κινητό θα πάρετε ολόκληρο το ποσό που δικαιούστε. Αν επιλέξετε πίστωση στον τραπεζικό λογαριασμό θα πάρετε το 80%.

Όσοι πάρετε τα μετρητά, θα πληρωθείτε δύο φορές το εξάμηνο (μία πληρωμή κάθε τρίμηνο), ενώ αν έχετε την άυλη κάρτα στο κινητό θα πληρώνεστε την πρώτη μέρα κάθε μηνός.

Από εκεί και πέρα, σημασία για την πρώτη πληρωμή έχει και το πότε θα κάνετε την αίτηση. Αναλυτικά:

Ημερομηνίες πληρωμής ψηφιακής κάρτας:

Για όσους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης με έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας έως την 28η Φεβρουαρίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα για πίστωση στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα έως την 3η Μαρτίου 2023.

Για όσους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης με έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας από την 1η Μαρτίου έως την 15η Μαρτίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα για πίστωση στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα έως την 20ή Μαρτίου 2023.

Για όλους τους δικαιούχους που έχουν υποβάλει αίτηση ενίσχυσης με έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας η ενίσχυση των μηνών Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου και Ιουλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα για πίστωση στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα εντός των πρώτων τριών εργάσιμων ημερών κάθε μηνός.

Ημερομηνίες πληρωμής μετρητών:

Για όσους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό έως την 28η Φεβρουαρίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου, Μαρτίου και Απριλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα προς πληρωμή έως την 3η Μαρτίου 2023.

Για όσους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό από την 1η Μαρτίου έως την 15η Μαρτίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου, Μαρτίου και Απριλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα προς πληρωμή έως την 20ή Μαρτίου 2023.

Για όλους τους δικαιούχους που έχουν υποβάλει αίτηση ενίσχυσης με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό η ενίσχυση των μηνών Μαΐου, Ιουνίου και Ιουλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα προς πληρωμή έως την 3η Μαΐου 2023.

Τα μηνύματα για την αίτηση

Δείτε ποια πιθανά μηνύματα θα δείτε κατά την αίτηση στην πλατφόρμα για το market pass και τι σημαίνουν:

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πλήκτρο ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.

ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.

ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ): Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η αποστολή της στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η αίτηση έχει εγκριθεί και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες πληρωμές.

ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί μετά από τους προβλεπόμενους ελέγχους και μέχρι τις 15/3/2023 είναι δυνατόν να τροποποιηθεί και να υποβληθεί εκ νέου. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.

ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗ: Η αίτηση είναι έγκυρη και απεστάλη προς πληρωμή, αλλά δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πίστωσης από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.

Μετά τις 15/3/2023 μέχρι τις 2/5/2023 ο δικαιούχος μπορεί να τροποποιήσει στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε (ΙΒΑΝ ή/και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα), δεν μπορεί όμως να αναιρέσει την αρχική του επιλογή μεταξύ ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και τραπεζικής κατάθεσης.

ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102156327 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00) ή αποστολή e-mail στο [email protected].

Δείτε τι σημαίνουν τα μηνύματα στον πίνακα πληρωμών:

ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή θα αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα προς πραγματοποίηση κατά την εκτιμώμενη ημερομηνία εκτέλεσης.

ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ - ΣΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα και η επεξεργασία της μπορεί να διαρκέσει έως δέκα (10) εργάσιμες ημέρες.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς.

ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της συγκεκριμένης πληρωμής. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail. Μετά τις 15/3/2023 και μέχρι τις 2/5/2023 ο δικαιούχος μπορεί να τροποποιήσει στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε (ΙΒΑΝ ή/και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα), δεν μπορεί όμως να αναιρέσει την αρχική του επιλογή μεταξύ ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και τραπεζικής κατάθεσης.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ