Oι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες εγκαταλείπουν σταδιακά τη Γερμανία και στρέφονται προς ΗΠΑ και Κίνα. Οι αμερικανικές επιδοτήσεις, η ακριβή ενέργεια στην Ευρώπη και η γραφειοκρατία αποτελούν τους σοβαρότερους λόγους.
«Η Γερμανία δεν είναι αντίθετη με ένα εμπάργκο πετρελαίου από τη Ρωσία», δήλωσε ο Αντιγκαγκελάριος της Γερμανίας και Υπουργός Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ