Κινούνταν ανενόχλητοι στους δρόμους της Νέας Φιλαδέλφειας με τις αστυνομικές δυνάμεις να τους παρακολουθούν από απόσταση, χωρίς να έχουν «το πράσινο φως» να επέμβουν
Οι καταγγελίες για την «Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων», από την «Δημοκρατική Ενωτική Κίνηση Εργαζομένων» στον ΟΣΕ, όταν μιλούσε για το «δυστύχημα που έρχεται»
Κακοκαιρία Ευρυδίκη:Αγωνία για την βροχή που έχει αρχίσει να πέφτει στην πληγείσα περιοχή -Φόβοι για πλιάτσικο-Δεν βοηθάει ο καιρός-Βιβλική καταστροφή με 15 νεκρούς σε Μάνδρα και Νέα Πέραμο -Κάτοικοι τριγυρνούν στα λασπόνερα (ΒΙΝΤΕΟ-ΦΩΤΟ)