«Προτιμώ»,να λογοδοτήσω για μια υπογραφή που έβαλα σε μια σύμβαση, αν είναι να λογοδοτήσω, που αισθάνομαι ότι όλα έχουν γίνει απολύτως διαφανώς και σύμφωνα με τις ανάγκες, τις προτεραιότητες και το σχέδιο των Ενόπλων Δυνάμεων, παρά να λογοδοτήσω για κάτι που δεν έκανα» ειπε ο ελληνςα υπουργος Εθνικής Αμυνας.
Το ρεπορτάζ της τουρκικής φιλοκυβερνητικής εφημερίδας Sabah αναφέρεται σε δημοσιεύματα του ελληνικού τύπου για επέκταση των χωρικών μας υδάτων νότια της Κρήτης