Η κορύφωση της θερμής μεταφοράς εκτιμάται το διήμερο Παρασκευή-Σάββατο όπου η θερμοκρασία εκτιμάται ότι θα φτάσει κατά τόπους τους 41-42 βαθμούς Κελσίου
Ύστερα από έρευνες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο και έτσι από τις 17:30 ο σταθμός λειτουργεί κανονικά.