Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, ο πατέρας της 7χρονης Βαλεντίν - «Δεν μπορούσα να τη μεγαλώσω μόνος μου εδώ, ήθελα να έχει μια καλύτερη ζωή» δήλωσε στον ανακριτή
Η Μελέκ γράφει ένα αποχαιρετιστήριο γράμμα στη Ζουλιντέ και την Τουλάι. Νιώθει ένοχη γιατί ο Βεϊσέλ δολοφονήθηκε από τον άντρα που την κυνηγάει και τώρα θεωρεί πως πρέπει να μείνει μακριά τους, γιατί η ύπαρξη της αποτελεί ρίσκο για τη δική τους ζωή.