«Θα γίνουν από τη μεριά μας όποιες ενέργειες απαιτούνται», δήλωσε ο δήμαρχος Ωρωπού Γιώργος Γιασημάκης - Άμεσα σε αργία ο ένας υπάλληλος - Κινείται η διαδικασία απόλυσής του
Τη βαθύτατη θλίψη του εξέφρασε εκ μέρους της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου ο μητροπολίτης Μάνης Χρυσόστομος για τα θύματα του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος