Ο υπουργος τόνισε ότι ο ρυθμός οικονομικής ανάπτυξης στην Ελλάδα βελτιώθηκε, ενισχύθηκε, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Κομισιόν, και είναι σταθερά πολύ υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο
«Ναι, η ψηφιοποίηση έχει προχωρήσει σημαντικά. Όμως όχι, δεν έχουμε τελειώσει ακόμα. Μέσα στην επόμενη τετραετία ψηφιοποιούμε όλο το Δημόσιο. Γιατί η Ελλάδα δεν γυρίζει πίσω σε ένα παρελθόν γεμάτο ουρές και ταλαιπωρία. Προχωράει σταθερά, τολμηρά, μόνο μπροστά»