Το ΣτΕ έκρινε ότι στη Μυρτώ Παπαδομιχελάκη, η οποία στις 22 Ιουλίου του 2012, σε παραλία της Πάρου δέχθηκε άγρια επίθεση με βιασμό από τον παράνομα εισελθόντα στη χώρας μας Πακιστανό Αχμέτ Βακάς και έκτοτε παραμένει σε κατάσταση αναπηρίας (100%), πρέπει να καταβληθεί αποζημίωση από το Δημόσιο, παρά την αντίθετη εφετειακή απόφαση
«Διπλωματικό σκάνδαλο στη Λιβύη του Έλληνα υπουργού Δένδια: Πολύ σκληρή αντίδραση από την κυβέρνηση της Τρίπολης», τιτλοφορεί το άρθρο της η φιλοκυβερνητική Yeni Safak.