«Κόκκινος συναγερμός» στη Θεσσαλονίκη για ύποπτο κρούσμα ασθενή με συμπτώματα παρόμοια του κορωναϊού - Ο ασθενής -άνδρας μέσης ηλικίας- βρίσκεται σε καραντίνα στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ
Το ζευγάρι, ηλικίας, σύμφωνα με πληροφορίες ηλικίας 60-70 ετών, εντοπίστηκαν από εργαζόμενους, σε ατομικό λουτρό. Φως στα ακριβή αίτια του θανάτου αναμένεται να ρίξει η έκθεση του ιατροδικαστή
Σύμφωνα με πληροφορίες από το νοσοκομείο, οι γιατροί που τον παρακολουθούσαν έκριναν ότι η κατάσταση της υγείας του είναι καλή, του έδωσαν οδηγίες σχετικά με την περαιτέρω ανάρρωση του και πλέον ο 19χρονος βρίσκεται σπίτι του