Σε διαθεσιμότητα 15 ημερών τέθηκε μόνιμος αναισθησιολόγος του Ογκολογικού Νοσοκομείου «Άγιοι Ανάργυροι», έπειτα από επώνυμη καταγγελία για χρηματισμό («φακελάκι»). Ο συγκεκριμένος γιατρός φαίνεται πως έχει απασχολήσει ξανά τις αρχές στο παρελθόν για παρόμοια αδικήματα δωροληψίας.