Σε κρίσιμη κατάσταση εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο ΚΑΤ η 17χρονη που έπεσε μαζί με συνομήλικη φίλη της από ταράτσα πολυκατοικίας στην Ηλιούπολη, σε περιστατικό που συγκλόνισε την τοπική κοινωνία. Η δεύτερη ανήλικη υπέκυψε στα τραύματά της.
Οι δύο 17χρονες φίλες, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, έπεσαν πιασμένες χέρι-χέρι από την ταράτσα του έκτου ορόφου πολυκατοικίας στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου, αφήνοντας πίσω τους ένα σπαρακτικό σημείωμα: «Συγγνώμη, σας αγαπάμε πολύ».
Σοκ προκαλεί η είδηση της πτώσης δύο ανήλικων κοριτσιών από τον έκτο όροφο πολυκατοικίας στην Ηλιούπολη, το πρωί της Τρίτης 12 Μαΐου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι δύο 17χρονες ανέβηκαν στην ταράτσα του κτιρίου και, υπό συνθήκες που διερευνώνται, βρέθηκαν στο κενό.