Το υπουργείο Υγείας προχωρά σε ριζική αναμόρφωση του πλαισίου λειτουργίας των σχολικών κυλικείων, των χώρων εστίασης και των αυτόματων πωλητών σε όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας, με στόχο την ενίσχυση της υγιεινής διατροφής και την προστασία της υγείας των μαθητών.