Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τετάρτης στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής «Δαφνί», όπου ένας ασθενής φέρεται να σκότωσε συγκάτοικό του μέσα σε θάλαμο νοσηλείας.
««Οκτώ μήνες στην απομόνωση, με χτυπούσαν με σανίδες και με πέτρες. Τους φώναζα να σταματήσουν και τους έλεγα ότι πονάω αλλά αυτοί γέλαγαν μαζί μου» αναφερει στο υπόμνημα του .