Ορκίστηκαν και παρέλαβαν τα ξίφη τους από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνο Τασούλα, ο οποίος συνοδευόταν από τον Υφυπουργό Εθνικής Αμύνης κ. Θανάση Δαβάκη, οι νέοι Ανθυπολοχαγοί του Ελληνικού Στρατού Τάξεως 2026 της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων (ΣΣΕ), που φέρει την τιμητική ονομασία «Αντιστράτηγος Τάσος Μάρκου», στη διάρκεια ειδικής τελετής που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Σχολής, στη Βάρη Αττικής