Σε σύσκεψη με αντικείμενο τις αγροτικές ενισχύσεις και την αντιμετώπιση των επιζωοτιών προήδρευσε το μεσημέρι της Δευτέρας στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, με τη συμμετοχή κυβερνητικών στελεχών και αρμόδιων υπηρεσιακών παραγόντων.