Την ικανοποίηση της Άγκυρας για τη συμφωνία που επιτεύχθηκε ανάμεσα στο Ιράν και τις Ηνωμένες Πολιτείες εξέφρασε ο Τούρκος Πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχε τη Δευτέρα με τον Ιρανό ομόλογό του, Μασούντ Πεζεσκιάν.
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της τουρκικής προεδρίας, ο κ. Ερντογάν διεμήνυσε στον Ιρανό Πρόεδρο πως η Τουρκία διάκειται θετικά απέναντι σε αυτή την εξέλιξη και εμφανίζεται απόλυτα έτοιμη να προσφέρει οποιαδήποτε βοήθεια κριθεί αναγκαία, προκειμένου η όλη διαδικασία να ολοκληρωθεί ομαλά και ειρηνικά.
Παράλληλα, ο Τούρκος ηγέτης επέστησε την προσοχή στην ανάγκη για διαρκή εγρήγορση, προειδοποιώντας για τον κίνδυνο τυχόν παρεμβάσεων που θα μπορούσαν να σαμποτάρουν ή να υπονομεύσουν τις διπλωματικές διαπραγματεύσεις. Κλείνοντας, ο κ. Ερντογάν υπογράμμισε ότι η λήψη περαιτέρω πρωτοβουλιών είναι πλέον επιβεβλημένη, καθώς θα συμβάλει καθοριστικά στην εδραίωση της ειρήνης και της σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής.