Renault και Dacia θριαμβεύουν σε Ελλάδα και Ευρώπη

 
Ανοδική πορεία των πωλήσεων του Groupe Renault σε Ελλάδα και Ευρώπη

Ενημερώθηκε: 05/02/20 - 09:57

Το 2019 ήταν μια καλή χρονιά για όλο το Groupe Renault όχι μόνο για την ευρωπαϊκή αλλά και για την ελληνική αγορά. Οι πωλήσεις και τα μερίδιά του κατέγραψαν ανοδική πορεία .

Το Groupe Renault στην Ευρώπη κατέγραψε θετική πορεία για άλλη μια χρονιά. Οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 1,3%, με το Clio να παραμένει ηγέτης της κατηγορίας του πανευρωπαϊκά, όπως, άλλωστε, κατάφερε να κάνει και το Captur.

Ανοδική πορεία των πωλήσεων του Groupe Renault σε Ελλάδα και Ευρώπη

Αντιστοίχως, η Dacia θριάμβευσε και στην Ευρώπη, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων για 7η συνεχόμενη χρονιά, που το 2019 έφτασε το 10,4%.

Στην Ελλάδα, η Renault και η Dacia, με συνολικές πωλήσεις 6.112 αυτοκινήτων κατέγραψαν αύξηση της τάξης του 11%, την ώρα που οι συνολικές πωλήσεις της αγοράς επιβατικών κατέγραψαν αύξηση 10,3%. Παράλληλα, το συνολικό μερίδιο του Groupe Renault στην Ελλάδα, ανέβηκε στο 5,4%.

Η Renault αύξησε τις πωλήσεις της κατά 2,1%, ενώ τα περισσότερα από τα μοντέλα με τα οποία εκπροσωπείται στην ελληνική αγορά κατέγραψαν ανοδική πορεία σε σχέση με την περσινή χρονιά. Το ευφυές σχεδιαστικά και ευέλικτο Twingo σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 48% στην κατηγορία του.

Το παγκόσμιο γαλλικό best seller, Renault Clio, η νέα, 5η γενιά, του οποίου λανσαρίστηκε στην Ελλάδα το τελευταίο 3μηνο του χρόνου, έκανε συνολικά 3.000 πωλήσεις, αύξηση της τάξης του 1,7%, κατακτώντας την 8η θέση στο σύνολο των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς.

Το πρωτοποριακό compact crossover Renault Captur σημείωσε αύξηση των πωλήσεών του κατά 65%, ακολουθώντας τη θριαμβευτική πορεία της κατηγορίας του. Τέλος, το στιλάτο SUV Kadjar αύξησε τις πωλήσεις του κατά 52%, κάνοντας μια εξαιρετική χρονιά.

Η πορεία της Dacia και το 2019 επιβεβαίωσε το λόγο για τον οποίο αποτελεί ένα «success story». Συνεχίζοντας την ανοδική πορεία των τελευταίων ετών, η Dacia αύξησε τις πωλήσεις της κατά 38,9%, και το μερίδιό της στην ελληνική αγορά στο 1,6% (από το 1,3% της προηγούμενης χρονιάς). Και αυτό το χρωστάει πρωτίστως στο αυθεντικό SUV Dacia Duster που κατέκτησε την 3η θέση της κατηγορίας του (C-SUV), εκτοξεύοντας τις πωλήσεις του κατά 79%, σε σχέση με το 2018.

Στα επαγγελματικά, το Groupe Renault αύξησε τις πωλήσεις του στην Ελλάδα κατά 26,2%, συγκριτικά με την περσινή χρονιά, κατακτώντας μερίδιο 5,1%, ενώ το Dacia Dokker Van έγινε το επαγγελματικό μοντέλο με την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων μέσα στο 2019.

Το 2020 αναμένεται μια ακόμα συναρπαστική χρονιά για το Groupe Renault σε Ελλάδα και Ευρώπη. Το νέο Renault Clio ήδη ενθουσιάζει κοινό και ειδικούς, ενώ το νέο Captur αναμένεται να τραβήξει πάνω του όλα τα φώτα, όταν θα λανσαριστεί και στην Ελλάδα μέσα στο Μάρτιο του τρέχοντος έτους. Άλλωστε, το επικείμενο λανσάρισμα των νέων Renault Master και Trafic στην Ελλάδα, θα ενδυναμώσει περαιτέρω τη θέση του Groupe Renault στον τομέα των επαγγελματικών, στη χώρα μας.

Ανοδική πορεία των πωλήσεων του Groupe Renault σε Ελλάδα και Ευρώπη

Παράλληλα, μια ολόκληρη εξηλεκτρισμένη γκάμα μοντέλων βρίσκεται προ των πυλών και στη δική μας αγορά με τα υβριδικά Clio Ε-TECH, Captur E-TECH Plug-in και το νέο Megane E-TECH Plug-in, την ώρα που το αμιγώς ηλεκτρικό Twingo Z.E. θα πλαισιώσει την ηλεκτρική γκάμα της Renault, δίπλα στο ευρωπαϊκό best seller, ηλεκτρικό ΖΟΕ.