Ο γάλλος υπουργός Βιομηχανίας Κριστόφ Σιρίγκ επιβεβαίωσε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου ότι η γαλλική κυβέρνηση θα παραγγείλει 15 αμαξοστοιχίες υψηλής ταχύτητας (TGV) από την εταιρεία Alstom και πως η Alstom και το κράτος θα επενδύσουν 70 εκατ. ευρώ για να διασώσουν ένα από τα ιστορικά εργοστάσια του σιδηροδρομικού ομίλου στο Μπελφόρ (ανατολική Γαλλία), που απειλείται με κλείσιμο.
Λίγο νωρίτερα το Γαλλικό Πρακτορείο είχε μεταδώσει επικαλούμενο συγκλίνουσες πηγές ότι το γαλλικό κράτος θα αγοράσει 15 αμαξοστοιχίες TGV που προορίζονται για μια περιφερειακή γραμμή ανάμεσα στο Μπορντό και τη Μασσαλία, επιπλέον των 6 TGV που θα αγοράσει για το δρομολόγιο Παρίσι-Τορίνο-Μιλάνο, ενώ ο όμιλος των γαλλικών σιδηροδρόμων SNCF θα παραγγείλει 20 μηχανές ντίζελ για τη ρυμούλκηση τρένων που έχουν υποστεί βλάβη.
Ως αντάλλαγμα για τις αγορές αυτές, σύμφωνα πάντα με το Γαλλικό Πρακτορείο, η Alstom δεσμεύεται να επενδύσει 40 εκατ. ευρώ σε τρία στάδια έως το 2020 στο εργοστάσιο του Μπελφόρ, κοιτίδα του TGV που έχει αυτή τη στιγμή περισσότερους από 400 εργαζομένους. Επικαλούμενη τις ανεπαρκείς παραγγελίες, η διεύθυνση του ομίλου είχε ανακοινώσει τον Σεπτέμβριο την πρόθεσή της να μεταφέρει την παραγωγή σε ένα άλλο εργοστάσιο, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις των εργαζομένων καθώς και στους κόλπους της κυβέρνησης.
Ι.Κεφαλογιάννης: «Σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προχωράμε στην υλοποίηση ηλεκτρονικών διασυνδέσεων (της Στρατολογίας) με φορείς του δημοσίου, όπως π.χ. τους Ο.Τ.Α. και τις Δ.Ο.Υ.»
Ο βασιλιάς Κάρολος θα αναλάβει ξανά κάποια από τα δημόσια καθήκοντά του από την επόμενη εβδομάδα - Αισιόδοξοι οι γιατροί για την κατάσταση της υγείας του
26 Απριλίου 1937 : Στη διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου πολέμου βομβαρδίζεται η Γκουέρνικα από τους Γερμανούς, ανοίγοντας μία νέα θλιβερή σελίδα στην ιστορία των πολέμων
Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: «Δεν θα κάνουμε ό,τι μας λέει ο Βελόπουλος ή άλλος πολιτικός» — Στενή η συνεργασία του κράτους με την Εκκλησία, δηλώνει ο Κ. Μητσοτάκης