Ναΐμ Κάσεμ: «Δήλωση ήττας για ΗΠΑ και Ισραήλ η συμφωνία» – Απαίτηση της Χεζμπολάχ για άμεση αποχώρηση των Ισραηλινών

 
ναιμ κασεμ

Ενημερώθηκε: 26/06/26 - 12:12

Σε μια ηχηρή και γεμάτη αυτοπεποίθηση παρέμβαση προχώρησε ο ηγέτης της Χεζμπολάχ, Ναΐμ Κάσεμ, με αφορμή το προσχέδιο συμφωνίας ανάμεσα στο Ιράν και τις Ηνωμένες Πολιτείες που οδήγησε στην εκεχειρία στον Λίβανο.

Κατά τη διάρκεια τηλεοπτικού του διαγγέλματος για την Ασούρα –την ιερή ημέρα πένθους των Σιιτών– ο Κάσεμ έκανε λόγο για μια ιστορική επικράτηση της οργάνωσης.

Όπως υποστήριξε, οι εχθροί τους επεδίωκαν έναν γενικευμένο πόλεμο με απώτερο σκοπό την ολοκληρωτική εξόντωση της Χεζμπολάχ, ωστόσο η σθεναρή αντίσταση της οργάνωσης και η διπλωματική σταθερότητα της Τεχεράνης κατάφεραν να αναχαιτίσουν την επίθεση.

Από το τελεσίγραφο για «άνευ όρων» αποχώρηση από τον Λίβανο

Ο επικεφαλής της σιιτικής οργάνωσης χαρακτήρισε το αμερικανοϊρανικό πρωτόκολλο συμφωνίας ως μια επίσημη και ξεκάθαρη παραδοχή αποτυχίας και ήττας τόσο για την Ουάσιγκτον όσο και για το Τελ Αβίβ.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Κάσεμ έστειλε ένα σκληρό τελεσίγραφο προς την ισραηλινή πλευρά, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για διαπραγματεύσεις επί του εδάφους. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, ο ισραηλινός στρατός δεν έχει άλλη επιλογή από το να εκκενώσει αμέσως και χωρίς κανέναν απολύτως όρο κάθε σπιθαμή της λιβανέζικης επικράτειας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ