Από 13 Σεπτεμβρίου η 24ωρη λειτουργία Μετρό, Τραμ και λεωφορείων τα Σάββατα

 
μετρο

Πηγή Φωτογραφίας: EUROKINISSI

Ενημερώθηκε: 01/08/25 - 16:24

Απο τις 13 Σεπτεμβρίου θα αρχίσει η 24ωρη λειτουργία του Μετρό τα Σάββατα, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, σε ένα μέτρο που στοχεύει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων.

«Το τελευταίο καλοκαίρι χωρίς κλιματισμό στα ΜΜΜ»

Αρχικά, ο αναπληρωτής Μεταφορών σημείωσε ότι το φετινό καλοκαίρι είναι το τελευταίο χωρίς κλιματισμό στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι κάποια βαγόνια στον ΗΣΑΠ που είναι νεότερα και έχουν κλιματισμό, η λειτουργία δεν αποδίδει γιατί ο κόσμος ανοίγει τα παράθυρα, ενώ υπογράμμισε ότι στις Γραμμές 2 και 3, ο κλιματισμός λειτουργεί σε 32 από τους 52 συρμούς.

«Δεσμεύομαι προσωπικά ότι αυτό είναι το τελευταίο καλοκαίρι που την βιώνουμε. Κατ' αρχάς, καλό είναι κάποια στιγμή να ζητήσετε τον λόγο απ' αυτούς που παρήγγειλαν μετρό χωρίς κλιματισμό. Γιατί αυτά δεν παραγγέλθηκαν τους 4 μήνες που είμαι εγώ στο υπουργείο. Παραγγέλθηκαν πριν κάποιες δεκαετίες. Στην Ελλάδα λοιπόν, κάποιος είχε τη φαεινή ιδέα να παραγγείλει συρμούς πολλών εκατομμυρίων, χωρίς κλιματισμό. Καλό είναι να ζητηθεί ο λόγος και απ' αυτούς, κάποια στιγμή - Θα πάμε σε μέτρα ανακαίνισης συρμών. Δηλαδή θα βγαίνουν απ' το δίκτυο κάποιοι συρμοί - αυτό μπορεί να επηρεάσει τη συχνότητα, θέλω να είμαι καθαρός. Όταν παίρνεις μια απόφαση και λες "θα βγάλω έναν συρμό για να τον ανακαινίσω", γιατί πρέπει να πάρεις μια απόφαση και να πεις "χρειάζεται κλιματισμό; Ναι, χρειάζεται". Πρέπει να το βγάλω απ' τη λειτουργία, να τον ανακαινίσω, να του αλλάξω και τα μηχανολογικά του και να τον ξαναβάλω. Αυτό λοιπόν θα γίνει. Στον ΗΣΑΠ έχουμε συρμούς απ' το 1980», εξήγησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης στον ΣΚΑΪ.

Από εκεί και πέρα, πολύς ντόρος έχει ξεσπάσει σχετικά με την κατάργηση των τρόλεϊ, με τον αναπληρωτή υπουργό να δηλώνει πως αρχικά στο πλάνο ήταν η αγορά νέων οχημάτων, ωστόσο η απόφαση δεν προχώρησε, λόγω του ότι τα καλώδια και οι στύλοι πρέπει να αναβαθμιστούν, με το κόστος να είναι πολύ υψηλό. Με αυτά τα δεδομένα, το τέλος των τρόλεϊ θα γίνει σε δύο φάσεις, με τους εργαζομένους να απορροφούνται στα λεωφορεία.

-Ξήλωμα καλωδίων και στύλων σε Αθήνα και Πειραιά, πέραν από μεγάλους κεντρικούς δρόμους, όπως η Συγγρού, όπου θα πυκνώσουν τα δρομολόγια

-Αγορά νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία θα αντικαταστήσουν τα τρόλεϊ.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ