Τσιμιτσέλης: Δεν ξέρω αν ο τηλεθεατής παρακολουθεί ή απλά χαζεύει

 
Τσιμιτσέλης: Δεν ξέρω αν ο τηλεθεατής παρακολουθεί ή απλά χαζεύει

Ενημερώθηκε: 31/03/18 - 13:40

Εκατό επεισόδια γιόρτασε πρόσφατα η δημοφιλής σειρά του Alpha «Ελα στη θέση μου», που προβάλλεται από Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή, στις 20.00, και ο Γιάννης Τσιμιτσέλης, ο οποίος κρατά τον ρόλο του Βλάση, κάνει τον απολογισμό του.

«Σπείραμε καλό σπόρο και είχαμε μια καλή συγκομιδή! Πιστεύω ότι μέσα από αυτήν τη σειρά οι Ελληνες αναγνωρίζουν κομμάτια του εαυτού τους, καθώς ζούσαν μετρημένα αλλά αξιοπρεπώς, μετά εκτινάχτηκαν μέσα σε ένα πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα σε μια επίπλαστη ευμάρεια κι ύστερα έκαναν... ελεύθερη πτώση στο κενό» λέει ο πρωταγωνιστής και συνεχίζει: «Αυτά τα οκτώ χρόνια της οικονομικής κρίσης η Ελλάδα ζει μέσα στην ανέχεια και την αβεβαιότητα. Αρα ένα σίριαλ που παρουσιάζει πώς μια νοικοκυρεμένη ελληνική επιχείρηση εξαγοράζεται από το κεφάλαιο του εξωτερικού έχει πολλά να πει στον Ελληνα τηλεθεατή. Διότι οι ήρωες της σειράς παίρνουν τα μαθήματά τους, ανασυντάσσονται και πολεμούν τον “εχθρό” με αξίες. Και η δεμένη οικογένεια είναι μια τεράστια αξία. Η υψηλή τηλεθέαση της σειράς αλλά και η απόφαση του καναλιού να τη συνεχίσει, όπως πληροφορούμαι, για τρίτη σεζόν είναι μια είδηση που μας έχει κάνει όλους πολύ χαρούμενους. Μέσα σε αυτό το ζοφερό τοπίο νιώθω πολύ τυχερός που δουλεύω σε μια ωραία παραγωγή με καλές συνθήκες εργασίας, με αξιόλογους συντελεστές και συναδέλφους, που έχει αποδοχή από τον κόσμο. Και το πιο σημαντικό: Ο Alpha μάς πληρώνει!»

«Η μόδα πάντα περνά»

Οταν τον ρωτάμε αν θεωρεί ότι φέτος έχουμε τη χειρότερη τηλεόραση των τελευταίων ετών, καθώς προβάλλονται καθημερινά 16 ώρες ριάλιτι προγραμμάτων, ο Γιάννης Τσμιτσέλης απαντά με ψυχραιμία: «Στην τηλεόραση θα γίνονται πάντα πειραματισμοί. Βραζιλιάνικα σίριαλ, τούρκικα, σόου, ριάλιτι... Αλλά ό,τι και να γίνει να θυμάστε κάτι: πάλι στο τζιν παντελόνι θα επιστρέψουν! Με λίγα λόγια, η μόδα πάντα περνά. Τα κανάλια φέρνουν στο προσκήνιο νέα οπτικοακουστικά προϊόντα γιατί ψάχνουν, ειδικά αυτήν την περίοδο, τη διαφήμιση με... το τουφέκι. Στο τέλος όμως θα γυρίσουν ξανά στο κλασικό και το διαχρονικό, στο τζιν! Και το τζιν στην ελληνική τηλεόραση είναι η ελληνική μυθοπλασία» μας λέει και συμπληρώνει με σκεπτικισμό: «Κοιτάξτε ότι παρακολουθεί τα ριάλιτι μια μεγάλη μερίδα κόσμου. Αυτό κάτι σημαίνει. Δεν θέλω να κρίνω το επίπεδο κανενός ανθρώπου, γιατί δεν ξέρω, όταν έχει την τηλεόραση του ανοιχτή, αν παρακολουθεί ή απλά χαζεύει. Μπορεί και να τον ιντριγκάρουν τα αθλήματα του “Survivor”, μπορεί και η μαγειρική να είναι του γούστου του. Ναι, η τηλεθέαση των ριάλιτι είναι ένα φαινόμενο. Αλλά, όπως έλεγαν ο Φρόιντ και ο Στίβεν Χόκινγκ, εδώ δεν μπορούμε να βρούμε άκρη με το τι θέλουν οι γυναίκες, θα βρούμε άκρη με το τι θέλει ο τηλεθεατής; Οι τηλεθεατές πάντα μας εκπλήσσουν, γι' αυτό και κανένας τηλεοπτικός δημιουργός δεν ξέρει τη συνταγή της επιτυχίας και αν θα πάει καλά η παραγωγή που ετοιμάζει ή όχι. Πολλά πράγματα δεν τα καταλαβαίνουμε. Απλώς συμβαίνουν».

Espresso

Πηγή: