Απολαμβάνοντας την ασυλία που του έχει εξασφαλίσει η γενναιόδωρη –δημοσία δαπάνη- πολιτική του απέναντι σε ιδιοκτήτες ΜΜΕ ο πρώην πρωθυπουργός συνεντευξιάζεται προβλέποντας νέα υπαγωγή σε μνημόνιο
Μήπως αντί για φανταστικές «βρώμικες» χρονολογίες υφίστανται βρώμικα συγκροτήματα; Επιπλέον μέχρι πότε και ως ποιο βαθμό αυτά θεωρούν ότι θα μπορούν να χειραγωγούν τους πολίτες για να συνδιοικούν με τους πολιτικούς;