Οι τελευταίοι δύο εν λειτουργία αντιδραστήρες στον υπό ρωσική κατοχή πυρηνικό σταθμό της Ζαπορίζια αποσυνδέθηκαν σήμερα από το ηλεκτρικό δίκτυο της Ουκρανίας αφού πυρκαγιές σε κοντινό σημείο προκάλεσαν βλάβη σε εναέρια καλώδια, ανακοίνωσε η κρατική εταιρία πυρηνικής ενέργειας της Ουκρανίας, Energoatom.
«Ο ΣΥΡΙΖΑ και η κυρία Τσαπανίδου αξιοποιούν μικροκομματικά ένα πόρισμα της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων», σημειώνει σε ανακοίνωση της η Νέα Δημοκρατία.