Ένταση προκλήθηκε μεταξύ των δικηγόρων πολιτικής αγωγής και υπεράσπισης, κατά τη σημερινή 8η μέρα της ακροαματικής διαδικασίας - Η δίκη θα συνεχιστεί την Πέμπτη
«Εκπροσωπώντας σύσσωμη την οικογένεια της ΝΔ θέλω να αποτίσω φόρο τιμής σε έναν μεγάλο πολιτικό ηγέτη, πρόεδρο της ΝΔ και πρώην πρωθυπουργό της χώρας τον Κ. Μητσοτάκη»