Την εκ νέου χρήση του επιβεβαίωσε ο σύμβουλος εθνικής ασφάλειας του Λευκού Οίκου - Το «κόκκινο τηλέφωνο» χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1963 μετά την κρίση των πυραύλων της Κούβας
Υπό την κυβέρνησή μου οι ΗΠΑ και η Ελλάδα θα βρίσκονται όσο πιο κοντά γίνεται - Διαδικτυακή εκδήλωση διοργάνωσε ο Λευκός Οίκος για τα 200 χρόνια της Ελληνικής Επανάστασης