Σε συμφωνία «πράσινης στρατηγικής συνεργασίας» προχώρησαν στο Όσλο ο Ναρέντρα Μόντι και ο Νορβηγός πρωθυπουργός Γιόνας Γκαρ Στέρε, με βασικό στόχο την ενίσχυση της ενεργειακής μετάβασης και της βιώσιμης ανάπτυξης μέσω καινοτόμων τεχνολογιών.
Ο Ναβρότσκι, ο οποίος εξελέγη με σημαία την προστασία του άνθρακα και της εγχώριας παραγωγής, εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στην Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία, χαρακτηρίζοντάς την υπεύθυνη για την ακρίβεια, την απώλεια ανταγωνιστικότητας και την κρίση στον αγροτικό τομέα.