Την υποστήριξή τους στην ένταξη της Ουκρανίας στο ΝΑΤΟ και την Ευρωπαϊκή Ένωση εξέφρασαν οι ηγέτες οκτώ σκανδιναβικών και βαλτικών χωρών κατά τη διάρκεια συνόδου κορυφής που πραγματοποιήθηκε στο Ταλίν της Εσθονίας, παρουσία του Ουκρανού προέδρου Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Ο πρωθυπουργός δήλωσε επίσης πως ενημέρωσε την Εσθονή ομόλογό του για την κατάσταση στην Ανατολική Μεσόγειο και για τις συνεχείς εντάσεις που προκαλεί η Τουρκία στο Αιγαίο
ΝΔ: Στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο προτείνουμε να γραφτούν ο κ. Τσίπρας και οι Υπουργοί του για να καταλάβουν επιτέλους στον ΣΥΡΙΖΑ πόσο ζημίωσαν τη χώρα οι ίδιοι