Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα διεξάγεται το πρωί της Τετάρτης η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, με την εικόνα στους περισσότερους βασικούς οδικούς άξονες να παραμένει ελεγχόμενη λίγο πριν από τις 08:30.
Στην απαγόρευση συγκεντρώσεων για αύριο στο κέντρο της Αθήνας προχώρησε η ΕΛΑΣ καθώς υπάρχει κίνδυνος επεισοδίων, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.