Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης τοποθετήθηκε για την αποφυλάκιση του Αλέξανδρου Γιωτόπουλου, υπογραμμίζοντας ότι σέβεται απολύτως τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης, ενώ παράλληλα εξέφρασε τη θλίψη του για την απουσία μεταμέλειας από τα καταδικασμένα μέλη της 17 Νοέμβρη.