«Κέρδισε» τις εντυπώσεις στο Μιλάνο το νέο Kymco Xciting S 400i

 
«Κέρδισε» τις εντυπώσεις στο Μιλάνο το νέο Kymco Xciting S 400i

Ενημερώθηκε: 12/11/17 - 13:22

Οι Ιταλοί που επισκέφθηκαν την έκθεση μοτοσυκλέτας στο Μιλάνο έκαναν πολύ καλά σχόλια για το νέο maxiscooter της Kymco, το Xciting S 400i.

Το σύνθημα της εταιρίας ήταν : Win My Heart (κέρδισε την καρδιά μου).

Είναι ξεκάθαρο πως με το νέο Xciting S 400i η Kymco θέλει να ενισχύσει περαιτέρω τον χαρακτήρα του Xciting προς το SportTouring, φροντίζοντας παράλληλα να κρατηθεί σε υψηλά επίπεδα η άνεση τόσο του οδηγού όσο και του συνεπιβάτη. Η σχεδίασή του άκρως εντυπωσιακή, ειδικά η μπροστινή του όψη δείχνει πολύ δυναμική με τους δύο προβολείς και τους ισάριθμους αεραγωγούς κάτω από αυτούς.

KYMCO

Κατά γενική ομολογία, οι νέες γραμμές του S 400 περισσότερο θυμίζουν μια σύγχρονη supersport μοτοσυκλέτα παρά ένα σπορτίβscooter. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στη σέλα, που είναι νέου σχήματος και διαθέτει εμφανή υποστήριξη μέσης για τον αναβάτη. Έχουν επανασχεδιαστεί μασπιέ/δάπεδο για καλύτερη φιλοξενία των ποδιών και περισσότερη άνεση, ενώ η σέλα ανοίγει σε δύο τμήματα για μεγαλύτερη πρακτικότητα. Η ζελατίνα του φέρινγκ είναι πλέον ρυθμιζόμενη σε ύψος και το καλό είναι πως αυτό γίνεται εύκολα και χωρίς τη χρήση εργαλείων. Με στόχο να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά ακόμα περισσότερο χρησιμοποιήθηκε μια νέα βάση κινητήρα που αυξάνει την ακαμψία του πλαισίου και κατά συνέπεια τη συμπεριφορά του S 400 στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης, με στόχο τη συνολική ακαμψία και τη σταθερότητα/ακρίβεια του μπροστινού τροχού, το πιρούνι διαθέτει δύο πλάκες (όπως οι μοτοσυκλέτες). Ο κινητήρας, που είναι φυσικά Euro 4, ανήκει στη νέα γενιά G5-SC της Kymco, με τεχνολογία χαμηλών τριβών και μειωμένων κραδασμών. H ψύξη γίνεται με υγρό, η τροφοδοσία με ηλεκτρονικό ψεκασμό, ο εκκεντροφόρος είναι ένας και οι βαλβίδες τέσσερις. Η μέγιστη ιπποδύναμη φτάνει τους 36Hp και η ροπή τα 3,7kgm. Στον τομέα των φρένων υπάρχουν τρία κυματιστά δισκόφρενα (τύπου μαργαρίτα), με τις δαγκάνες μπροστά να έχουν ακτινική διάταξη. Στάνταρ και τo δικάναλο ABS 9.1 της Bosch στην πλέον εξελιγμένη έκδοσή του.

KYMCO

Κάτι ακόμα ευχάριστο είναι πως το νέο Xciting S 400i είναι συμβατό με το σύστημα infotainment Kymco Noodoe, που εφαρμόζεται σε όλο και περισσότερα μοντέλα της εταιρείας.

Tags