Με τιμή εκκίνησης 24.900 ευρώ ξεκίνησε το νέο PEUGEOT 3008 την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά

 
Με τιμή εκκίνησης 24.900 ευρώ ξεκίνησε το νέο PEUGEOT 3008 την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά

Ενημερώθηκε: 12/01/21 - 13:37

Από το 2016 που λανσαρίστηκε μέχρι σήμερα έχουν κατασκευαστεί 800.000 Peugeot 3008. Το αυτοκίνητο αυτό που βρίσκεται στην κορυφή των μικρομεσαίων SUV στην Ευρωπαϊκή αγορά, σημειώνει εξαιρετική εμπορική επίδοση ειδικά με τον τίτλο που κέρδισε στο «Car Of The Year 2017».

Στο νέο PEUGEOT 3008 – παράγεται στη Γαλλία στο εργοστάσιο της Sochaux (25)-που πρόσφατα έφθασε και στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης 24.900 ευρώ οι Γάλλοι έκαναν αρκετές αλλαγές κυρίως στο μπροστινό μέρος. Οι πιο σημαντικές είναι στα πίσω φωτιστικά σώματα όπου τοποθετήθηκαν νέα Full LED, υπάρχουν διαθέσιμα νέα χρώματα αμαξώματος, καθώς και ένας νέος προαιρετικός εξοπλισμός με την ονομασία "Black Pack".

Το νέο PEUGEOT 3008 προσφέρεται με δυνατότητα επιλογής PLUG-IN υβριδικών με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, και με κινητήρες εσωτερικής καύσεως βενζίνης Puretech ή Diesel BlueHDi, που εξασφαλίζουν οδηγική ευχαρίστηση και οικονομία.

Χωρίς κανέναν συμβιβασμό σε ότι αφορά τις ευφυείς τεχνολογίες, το νέο SUV PEUGEOT 3008 προσφέρει τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, αλλά και το νέο PEUGEOT i- Cockpit που διαθέτει νέα οθόνη αφής 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης.

Για να ολοκληρώσει την αναβαθμισμένη εμπειρία, το μοντέλο προσφέρεται με τη νέα δομή διάρθρωσης της γκάμας, Smart Diversity, η οποία διαμορφώνεται από 3 βασικά επίπεδα εξοπλισμού, το καθένα από τα οποία μπορεί να εμπλουτισθεί και με πρόσθετο εξοπλισμό που ονομάζεται «Plus» επιλογή. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το επιλέξουν και Online μέσω του ιστότοπου της μάρκας.

Στο μπροστινό μέρος η νέα μάσκα χωρίς πλαίσιο επιβεβαιώνει το στυλ, χαρίζοντας στο αυτοκίνητο περισσότερο κύρος και διατηρώντας ταυτόχρονα την αρμονία των γραμμών του. Σύμφωνα με τον σχεδιαστή του, η νέα μάσκα εκτείνεται και κάτω από τα φωτιστικά σώματα και μοιάζει να τα ενσωματώνει αρμονικά. Για να τονιστεί ακόμα περισσότερο ο σπορ χαρακτήρας, το εμπρός μέρος διαθέτει πλευρικές εισαγωγές αέρα σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση, ενώ οι μαύρες ρίγες ενσωματώνονται στο νέο προφυλακτήρα από το 1ο επίπεδο εξοπλισμού.

Οι εκδόσεις GT/GT Pack, διαθέτουν ειδική μάσκα με ξεχωριστό σχεδιαστικό μοτίβο που αναδεικνύει την στιλιστική αναβάθμιση των συγκεκριμένων εκδόσεων.

Ανασχεδιασμένα είναι επίσης και τα εμπρός φωτιστικά σώματα ώστε να τονίζουν ακόμα περισσότερο την επιθετικότητα και να ταιριάζουν με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Διαθέτουν τεχνολογία LED από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ ιδιαίτερη αισθητική εντύπωση προκαλούν τα φώτα ημέρας DRL σε σχήμα «δοντιού λιονταριού», με χρωμιομένο πλαίσιο. Η συγκεκριμένη φωτεινή υπογραφή ταιριάζει απόλυτα με το στυλ των σημερινών Peugeot, ένα αισθητικό χαρακτηριστικό που κάνει τα μοντέλα αναγνωρίσιμα με την πρώτη ματιά.

Στις εκδόσεις GT/GT Pack, οι Full LED προβολείς διαθέτουν ακόμα πιο high-tech και ξεχωριστή εμφάνιση, χάρη στην επέκταση της φωτεινής υπογραφής και τη λειτουργία φωτισμού στροφής (SDL: Static Directional Lighting) που βελτιστοποιεί την ορατότητα μέχρι τα 90χλμ./ώ. Σημειώνεται ότι οι κλασικοί προβολείς ομίχλης έχουν πλέον αντικατασταθεί από τη λειτουργία «Foggy Mode», που έχει ενσωματωθεί στους Full LED προβολείς, και μειώνει την ένταση της μεσαίας σκάλας, μόλις ενεργοποιηθούν τα πίσω φώτα ομίχλης.

Στο πίσω μέρος, τα νέα μοντέρνα φωτιστικά σώματα υιοθετούν τεχνολογία Full LED (και για το φως της όπισθεν), και περιλαμβάνουν τους τριπλούς, 3D, αναγνωρίσιμους πλέον «όνυχες» της μάρκας. Τα φλάς διαθέτουν λειτουργία scroll.

Τα φώτα διαθέτουν σκουρόχρωμο κάλυμμα, που ταιριάζει αισθητικά με τη μαύρη λωρίδα μεταξύ τους, και δίνει την εντύπωση του φαρδύτερου αμαξώματος.

Από το πλάι, ξεχωρίζουν οι νέες ακτινωτές ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών τύπου ‘SAN FRANCISCO’, που διατίθενται στις εκδόσεις GT Pack, εξασφαλίζοντας έτσι τη μοναδικότητα της συγκεκριμένης έκδοσης.

Επιπλέον, έχουν εκμοντερνιστεί και τα λογότυπα GT (στα εμπρός φτερά και στην πόρτα του χώρου αποσκευών.

Το νέο PEUGEOT 3008 θα διατίθεται με επτά διαφορετικούς χρωματισμούς .Στις πλούσιες εκδόσεις GT και GT Pack διατίθεται και μία νέα εναλλακτική που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό. Είναι το « Black Pack » που περιλαμβάνει σκουρόχρωμες σχεδιαστικές λεπτομέρειες .

Η επιτυχία του PEUGEOT 3008 οφείλεται επίσης και στο εντυπωσιακό εσωτερικό του. Στο νέο PEUGEOT 3008, το PEUGEOT i-Cockpit έχει αναβαθμιστεί παρουσιάζοντας μία ακόμα πιο μοντέρνα εμφάνιση σε ένα μοντέλο στην κορυφή της γκάμας .Ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με την οθόνη των 12,3 ιντσών και η νέα οθόνη αφής των 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης.

Οι Υβριδικές εκδόσεις εφοδιάζονται με ένα ειδικό πλήκτρο που παρέχει πρόσβαση στις λειτουργίες της ηλεκτροκίνησης.

Στο επίπεδο της κεντρικής κονσόλας, όλες οι εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσεως με αυτόματο κιβώτιο, διαθέτουν πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό τους και ειδικό επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των προγραμμάτων ‘Normal', 'Sport’ και Eco.

Στις εκδόσεις με υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης, ο συγκεκριμένος επιλογέας ρυθμίζει τη λειτουργία μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης : Electric (εργοστασιακή επιλογή κατά την εκκίνηση) / Hybrid / Sport / 4WD (αποκλειστικά στην έκδοση HYBRID4 300).

Για να υπογραμμιστεί ο εκσυγχρονισμός του i-Cockpit, η αναβάθμιση αντικατοπτρίζεται στο εσωτερικό στις νέες ταπετσαρίες.

Ευφυείς τεχνολογίες

Στο νέο SUV PEUGEOT 3008, τα νέας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, έρχονται να συμπληρώσουν τις πολλές ενσωματωμένες ευφυείς τεχνολογίες που διαθέτει ήδη το μοντέλο :

Σύστημα νυκτερινής ορατότητας (Night Vision), μοναδικό στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, αναγνωρίζει την παρουσία πεζών και ζώων στην πορεία του αυτοκινήτου τη νύχτα ή κατά την οδήγηση σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας. Αυτό το σύστημα εξασφαλίζει τον εντοπισμό τους σε αποστάσεις 200-250 μέτρων, πέρα από την εμβέλεια των φώτων πορείας, και εμφανίζει την υπέρυθρη εικόνα τους στην ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

Adaptive («Ενεργό») Cruise Control με λειτουργία Stop and Go (με αυτόματο κιβώτιο EAT8), με επιπλέον τη λειτουργία της αυτόματης επανεκκίνησης του αυτοκινήτου, εφόσον η διάρκεια της στάσης δεν ξεπεράσει τα 3 δευτερόλεπτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η επανεκκίνηση πραγματοποιείται με ένα απλό πάτημα στο γκάζι ή άγγιγμα στο χειριστήριο αλλαγής ταχυτήτων (paddle) πίσω από το τιμόνι.

Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας κυκλοφορίας. (σε συνδυασμό με το Adaptive Cruise Control με Stop and Go), Το σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τη θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας και απαιτεί από τον οδηγό να διατηρεί πάντα τα χέρια του στο τιμόνι.

Τελευταίας γενιάς σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (αναγνωρίζει πεζούς & ποδηλάτες, νύχτα και μέρα, από ταχύτητες που κυμαίνονται από 5 έως140km/h ανάλογα την έκδοση) με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης.

Αναβαθμισμένη λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (stop, απαγορευτικό, απαγόρευση προσπεράσματος)

Όπως είναι φυσικό, το νέο PEUGEOT 3008 προσφέρει πάντα μία πλήρη σειρά συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας που ανήκουν στο βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό ανάλογα με την έκδοση.

Το smartphone έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, και δεν θα μπορούσε να λείψει και από το νέο PEUGEOT 3008. Οι πληροφορίες περιλαμβάνονται στην κεντρική οθόνη χάρη στο συμβατό λογισμικό Mirror Screen, συμπεριλαμβανομένων και των πρωτοκόλλων σύνδεσης Apple CarPlay™ και Android Auto™. Για τη φόρτιση των συσκευών σας, εκτός από τη θέση επαγωγικής φόρτισης του smartphone, υπάρχει και μία θύρα USB εμπρός και δύο νέες θύρες USB για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων.

Κινητήρες

Το νέο SUV PEUGEOT 3008 προσφέρεται με δύο υβριδικούς επαναφορτιζόμενους κινητήρες:

HYBRID4 300 e-EAT8 / κίνηση και στους 4 τροχούς / εκπομπές C02 από 29g.χλμ. και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως 59χλμ. (βάσει πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP), HYBRID 225 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / εκπομπές C02 από 30g.χλμ. και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως 56χλμ. (βάσει πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP).