Νέα συστήματα για την ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών

 
Νέα συστήματα για την ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών

Ενημερώθηκε: 12/01/17 - 16:45

Το Σύστημα Ενεργής Πέδησης Πόλης (CTBA) της Honda - City-Brake Active system προσφέρεται σε όλη τη γκάμα του μοντέλου. Ειδικά σχεδιασμένο για να βοηθά στην αποφυγή ή τη μείωση της σφοδρότητας των ατυχημάτων με χαμηλές ταχύτητες, το σύστημα χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ λέιζερ για την ανίχνευση του δρόμου μπροστά, εφαρμόζοντας αυτόματα πίεση πέδησης εάν διαπιστωθεί επικείμενος κίνδυνος σύγκρουσης.

Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί με ταχύτητες κάτω από 32 km/h. Αν το σύστημα αναγνωρίσει ότι υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης τότε ενεργοποιείται η προ-φόρτιση φρένων και ένα ηχητικό και οπτικό σήμα, πριν ακολουθήσει ένα πλήρως αυτόνομο φρενάρισμα. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό μόνον όταν το όχημα είναι σταματημένο και θα παραμείνει απενεργοποιημένο μέχρις ότου ο οδηγός κλείσει το διακόπτη της ανάφλεξης. Το σύστημα θα ενεργοποιηθεί εκ νέου με το άνοιγμα του διακόπτη ανάφλεξης.

Forward Collision Warning

Το Σύστημα Προειδοποίησης Εμπρόσθιας Σύγκρουσης - Forward Collision Warning ανιχνεύει τον κίνδυνο σύγκρουσης αναγνωρίζοντας το όχημα (αυτοκίνητο ή φορτηγό) που βρίσκεται ακριβώς μπροστά, με τη βοήθεια της κάμερας πολλαπλών χρήσεων. Το σύστημα λειτουργεί όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα από 15km/h και πάνω. Εάν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης, θα εκδώσει οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις. Η απόσταση προειδοποίησης μπορεί να ρυθμιστεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού ενώ το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον ίδιο.

Cross Traffic Monitor

Το Σύστημα Παρακολούθησης Διέλευσης της Κυκλοφορίας χρησιμοποιεί πίσω πλαϊνούς αισθητήρες ραντάρ για την προειδοποίηση του οδηγού σε περίπτωση διέλευσης άλλων οχημάτων ενώ κάνει όπισθεν. Η κατεύθυνση ενός οχήματος που πλησιάζει προβάλλεται είτε στην οθόνη της κάμερας οπισθοπορείας ή μέσω βελών που δείχνουν την κατεύθυνση ταξιδιού του οχήματος στην έξυπνη Οθόνη Πολλαπλών Πληροφοριών – συνοδεία ενός προειδοποιητικού ακουστικού σήματος. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει αυτοκίνητα και φορτηγά που ταξιδεύουν με ταχύτητα μέχρι 25 km/h.

Traffic Sign Recognition System

Το Σύστημα Αναγνώρισης των Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας - Traffic Sign Recognition System χρησιμοποιεί την κάμερα πολλαπλών χρήσεων για την ανίχνευση των οδικών σημάτων όποτε το όχημα κινείται με κατεύθυνση προς τα εμπρός. Το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα και προβάλλει τα σήματα μέσω του i-MID όταν το όχημα περάσει το σήμα. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει τις στρογγυλές πινακίδες που απεικονίζουν όρια ταχύτητας και απαγορευτικά προσπέρασης. Δύο οδικά σήματα μπορούν να εμφανίζονται οποιαδήποτε στιγμή – στη δεξιά πλευρά της οθόνης εμφανίζονται μόνο πινακίδες με όρια ταχύτητας ενώ στην αριστερή, απαγορευτικά προσπέρασης και όρια ταχύτητας με πρόσθετες πληροφορίες, όπως καιρικές συνθήκες για παράδειγμα.

Lane Departure Warning

Το σύστημα Προειδοποίησης Απόκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας - Lane Departure Warning χρησιμοποιεί κάμερα πολλαπλών χρήσεων για ανίχνευση των σημάνσεων της λωρίδας στο δρόμο, Εάν το αυτοκίνητο αποκλίνει από τη λωρίδα στην οποία κινείται χωρίς να ενεργοποιήσει το φλας, το σύστημα Lane Departure Warning προειδοποιεί τον οδηγό με οπτικά και ηχητικά σήματα. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό οποιαδήποτε στιγμή.

Blind Spot Information :

Το Σύστημα Πληροφόρησης Τυφλού Σημείου - Blind Spot Information χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για αυτόματη ανίχνευση οχημάτων στο τυφλό σημείο του οδηγού και την προειδοποίηση για πιθανούς κινδύνους όταν το όχημα ταξιδεύει με ταχύτητες πάνω από 20km/h. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει αυτοκίνητα και φορτηγά, ενώ βοηθά τους οδηγούς σε προσπεράσεις άλλων οχημάτων και συγχώνευση ή αλλαγή λωρίδας. Όταν ένα όχημα εισέρχεται στο τυφλό σημείο του οδηγού, μία οπτική προειδοποίηση εμφανίζεται στον εξωτερικό καθρέπτη. Αυτή παραμένει έως ότου το όχημα φύγει από το τυφλό σημείο. Εάν ο οδηγός ενεργοποιήσει το φλας ενώ το όχημα βρίσκεται στο τυφλό σημείο, η οπτική προειδοποίηση θα αρχίσει να αναβοσβήνει και μία ακουστική θα ηχήσει για να εντείνει την προσοχή του οδηγού στον πιθανό κίνδυνο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό αφού το όχημα σταματήσει.

Tags