Ζει και βασιλεύει το BMW Group στο Μεξικό – Εγκαινίασε το νέο εργοστάσιο στο San Luis Potosi

 
Το BMW Group τα πάει μια χαρά στο Μεξικό και λογικό είναι να επεκτείνει τις δραστηριότητές του

Ενημερώθηκε: 07/06/19 - 18:17

Το BMW Group τα πάει μια χαρά στο Μεξικό και λογικό είναι να επεκτείνει τις δραστηριότητές του. Από εκεί οι Γερμανοί ελέγχουν όλη την περιοχή της Λατινικής Αμερικής καλύπτοντας συνολικά 28 χώρες. Για τους επικεφαλής της γερμανικής εταιρίας το Μεξικό είναι η σημαντικότερη αγορά στην περιοχή αυτή και καταγράφει συνεχή άνοδο. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το 2018, το BMW Group πούλησε συνολικά 25.090 οχήματα (18.501 BMW, 6.589 MINI) στο Μεξικό δηλαδή είχε αύξηση πάνω από 13% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά.

Το BMW Group δραστηριοποιείται στο Μεξικό επί 25 χρόνια. Οι επικεφαλής είναι ευχαριστημένοι από τις πωλήσεις και έτσι σωστά αποφάσισαν να προχωρήσουν σε μια ακόμη επένδυση στήνοντας νέο εργοστάσιο στο San Luis . Πρόκειται για μια επένδυση που ξεπερνάει το ένα δισεκ. δολάρια. Το εργοστάσιο θα τροφοδοτείται με 100% πράσινη ηλεκτρική ενέργεια.

Ο Oliver Zipse, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος παραγωγής, δήλωσε κατά τη διάρκεια της τελετής: «Το νέο εργοστάσιο στο San Luis Potosi είναι ένας σημαντικός πυλώνας της στρατηγικής παγκόσμιας παραγωγής του BMW Group. Στοχεύουμε σε μία ισορροπία παραγωγής και πωλήσεων σε διαφορετικές περιοχές του πλανήτη. Θέλουμε να ενισχύσουμε το αποτύπωμά μας σε σημαντικές και αναπτυσσόμενες αγορές. Το εργοστάσιο του San Luis Potosi θα αυξήσει σημαντικά την ευελιξία της τοπικής παραγωγής μας στις Αμερικές. Από εδώ, εξάγουμε την BMW Σειρά 3 Sedan που παράγεται τοπικά σε όλο τον κόσμο».

Στο νέο εργοστάσιο, απασχολούνται ήδη 2.500 άτομα. Θα παρέχει δυναμικότητα παραγωγής έως 175.000 μονάδων τον χρόνο, όταν η φάση της προετοιμασίας ολοκληρωθεί πλήρως.

Στο εργοστάσιο του San Luis Potosi θα κατασκευάζεται η πιο επιτυχημένη σειρά μοντέλου της BMW: η BMW Σειρά 3 Sedan. Στην 100ετή ιστορία της εταιρίας, αυτό το εμβληματικό αυτοκίνητο αντιπροσωπεύει τον πυρήνα της μάρκας, ως πρότυπο δυναμικών επιδόσεων, απόδοσης και σχεδίασης.

Στην τελετή των εγκαινίων παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων οι Dr. Alfonso Romo Garza, Επικεφαλής του Γραφείου Προεδρίας της Μεξικανικής Δημοκρατίας, Dr Juan Manuel Carreras López, κυβερνήτης της Πολιτείας του San Luis Potosi, Oliver Zipse, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Παραγωγής, Milagros Caiña-Andree, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνη Ανθρωπίνων Πόρων (HR) & Εργασιακών Σχέσεων, και ο Dr Andreas Wendt, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Προμηθειών & Δικτύου Προμηθευτών.

Σε ένα καινοτόμο, νέο κέντρο εκπαίδευσης στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου, νέο προσωπικό και μαθητευόμενοι εκπαιδεύονται πάνω στις τελευταίες διαδικασίες και τεχνολογίες παραγωγής του BMW Group, με βάση το μοντέλο διπλής επαγγελματικής εκπαίδευσης. Το κέντρο δεν εστιάζει απλά στη βελτίωση των τεχνικών δεξιοτήτων εργαζομένων και μαθητευομένων, αλλά και στην ενίσχυση των κινήτρων, του ενθουσιασμού και του ομαδικού πνεύματος.

Το εργοστάσιο συνεργάζεται με τέσσερα τεχνικά ινστιτούτα στην περιοχή και έχει ήδη εκπαιδεύσει 250 μαθητευόμενους σε τεχνικά επαγγέλματα.

Έμφαση στην ευελιξία, ψηφιοποίηση και βιωσιμότητα.

Ο Hermann Bohrer, διευθυντής του εργοστασίου στο Μεξικό δήλωσε: «Το εργοστάσιο σχεδιάστηκε εξ αρχής έτσι ώστε να μας επιτρέπει να ανταποκρινόμαστε γρήγορα και ευέλικτα σε μελλοντικές εκδόσεις μοντέλων και όγκους παραγωγής. Χρησιμοποιούμε καινοτόμες τεχνολογίες Industry 4.0, καθώς και νέες λύσεις αυτοματοποίησης και σύγχρονα συστήματα υποστήριξης. Η βιωσιμότητα ήταν επίσης πρωταρχικός στόχος από την αρχή – και εγκαινιάζουμε νέα πρότυπα στον τομέα αυτό».

Τελευταίες τεχνολογίες Industry 4.0 .

Το BMW Group χρησιμοποίησε ψηφιακά 3D σχέδια κατά τη διάρκεια της ανέγερσης του εργοστασίου, τόσο για το ίδιο το κτίριο, όσο και για την εγκατάσταση εξοπλισμού. Σε όλες τις φάσεις της κατασκευής, οι αρχιτέκτονες εισήγαγαν ειδικές πληροφορίες όπως τοποθεσία, διαστάσεις και ημερομηνία ολοκλήρωσης στα ψηφιακά μοντέλα. Παράλληλα χρησιμοποιήθηκε και ψηφιακή τεχνολογία τρισδιάστατης σάρωσης (3D-scanning) στο στάδιο αυτό για πρώτη φορά. Ο συνδυασμός των δύο τεχνολογιών επέτρεψε ανάλυση της διαδικασίας παραγωγής σε πραγματικό χρόνο και αποδοτικές μετατροπές, προσφέροντας στο BMW Group συνεχή αξιοπιστία σχεδιασμού.

Παραγωγή για την παγκόσμια αγορά

Το νέο εργοστάσιο στο Μεξικό επεκτείνει το δίκτυο παραγωγής του BMW Group σε συνολικά 31 τοποθεσίες. Σύμφωνα με τη Στρατηγική NUMBER ONE > NEXT, αυτό εξασφαλίζει για την εταιρία ένα ευέλικτο και αποδοτικό, διεθνές δίκτυο παραγωγής, με καλή ισορροπία δημιουργίας αξίας μεταξύ Ευρώπης, Ασίας και Αμερικής.