8 προβλήματα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο - Τι καταγγέλουν οι εργαζόμενοι

 
8 προβλήματα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο - Τι καταγγέλουν οι εργαζόμενοι

Ενημερώθηκε: 15/11/17 - 15:16

Οχτώ προβλήματα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο καταγγέλουν οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ σε ανακοίνωσή τους χαρακτηρίζοντας την απόφαση του ΟΑΣΑ να σταματήσει την έκδοση του παλαιού χάρτινου εισιτηρίου ως «βιαστική» και «χωρίς προγραμματισμό».

Οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ απαιτούν «να σταματήσουν οι βεβιασμένες ενέργειες και να μην προχωρήσει η πλήρης εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου με κλείσιμο μερικών ή όλων των πυλών, εάν δεν αποκατασταθούν πλήρως όλα τα προβλήματα».

Επισημαίνουν δε 7+1 «πληγές» ταλαιπωρίας και κινδύνων ασφάλειας επιβατών και εργαζόμενων από το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

χάρτινο εισιτήριο

«Η διαδικασία μετάβασης από το παλαιό στο ηλεκτρονικό συνεχίζεται, με μεγάλα προβλήματα και πολύωρη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, καθώς παρά τις επισημάνσεις και τις πιέσεις μας, η επίλυσή τους αφήνεται στην… τύχη.

ΣΤΑ.ΣΥ

Έτσι, όπως είχαμε προειδοποιήσει και σε πρόσφατη συνέντευξη τύπου, οι ατελείωτες «ουρές» στους σταθμούς της εμφανίστηκαν ξανά καθώς ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε ότι από τις 16/11 σταματάει η έκδοση και η επικύρωση του παλαιού χάρτινου εισιτηρίου.

Αυτή είναι μια ακόμα βιαστική απόφαση, χωρίς προγραμματισμό, καθώς οι επιβάτες έχουν να αντιμετωπίσουν σοβαρά εκκρεμή προβλήματα, χωρίς καμία ευθύνη των εργαζόμενων, όπως είναι τα εξής:

  • Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή φθοράς προσωποποιημένης κάρτας χάνονται τα χρήματα, που υπήρχαν στην κάρτα, καθώς η καινούργια θα είναι «μηδενική».
  • Σε περίπτωση υποβολής με φάκελο των δικαιολογητικών για έκδοση προσωποποιημένης κάρτας δεν υπάρχει δυνατότητα ελέγχου της «διαδρομής» του φακέλου, αφού δεν δίνεται αποδεικτικό κατάθεσης ενώ σε περίπτωση οποιουδήποτε λάθους στη κάρτα δεν υπάρχει καμία δυνατότητα διόρθωσης.
  • Εξακολουθεί να μην υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης κάθε τύπου ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ακόμα και εάν διαπιστωθεί ότι δεν είναι λειτουργικό, οποιαδήποτε στιγμή μετά την αγορά του.
  • Υπάρχουν σοβαρές δυσλειτουργίες στο λογισμικό μεταξύ του εκδοτηρίου, της πύλης και του μηχανήματος του ελεγκτή, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται περιστατικά, στα οποία το ίδιο εισιτήριο να μην «διαβάζεται» στην πύλη εισόδου ή να κρίνεται άκυρο από το μηχάνημα του ελεγκτή.
  • Συνεχίζεται η σοβαρή δυσλειτουργία της αδυναμίας ελέγχου από τον επιβάτη για το υπόλοιπο του χρόνου ισχύος του απλού εισιτηρίου (90’).
  • POS

  • Δεν έχουν ακόμα τοποθετηθεί στα εκδοτήρια συσκευές ώστε να υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικών πληρωμών.
  • Δεν υπάρχουν τα αναγκαία σημεία πώλησης ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όπως γινόταν μέχρι πρόσφατα με το χάρτινο εισιτήριο, ώστε ο κάθε επιβάτης να έχει τη δυνατότητα προμήθειας ηλεκτρονικού εισιτηρίου στη γειτονιά του. Με το παλαιό τύπου εισιτηρίων λειτουργούσαν στο Λεκανοπέδιο περίπου 1.000 σημεία πώλησης. Κατά τον ΟΑΣΑ λειτουργούν 200, που για εμάς είναι ένας αμφισβητούμενος αριθμός.

  • Τέλος, θεωρούμε αναγκαίο να υπογραμμίσουμε ότι μέχρι σήμερα δεν έχει αποκατασταθεί η σύνδεση των συστημάτων ασφαλείας με τις πύλες, ώστε σε έκτακτα περιστατικά (φωτιά, ατύχημα κ.α) να εκκενώνεται γρήγορα η αποβάθρα και να μην εγκλωβίζονται επιβάτες μέσα στους σταθμούς. Παράλληλα, δεν υπάρχει ούτε το αναγκαίο προσωπικό για τη διαχείριση εκτάκτων περιστατικών ή ελέγχου των πυλών σε όλους τους σταθμούς.

    «Γι’ αυτό, υπογραμμίζουμε ότι αναλαμβάνουν σοβαρότατες ευθύνες όποιοι δώσουν εντολή να κλείσουν οι πύλες» τονίζουν.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

    Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τη νέα εποχή