Απεργία 2 Οκτωβρίου: Πώς θα κινηθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

 
Απεργία 2 Οκτωβρίου: Πώς θα κινηθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Ενημερώθηκε: 01/10/19 - 08:40

Με στάσεις εργασίας και απεργιακές κινητοποιήσεις, συμμετέχουν οι εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς στην 24ωρη απεργία που έχει προκηρύξει για αύριο Τετάρτη 2 Οκτωβρίου, η ΓΣΕΕ και το Εργατικό Κέντρο της Αθήνας, αντιδρώντας στο αναπτυξιακό πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης.

Συγκεκριμένα, ακινητοποιημένοι θα είναι οι συρμοί στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό, λόγω συμμετοχής των εργαζομένων στην 24ωρη πανελλαδική απεργία του Εργατικού Κέντρου Αθήνας και καλούν τους εργαζόμενους να πάρουν μέρος στο συλλαλητήριο, στις 11 το πρωί, στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Παράλληλα, σύμφωνα με ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών, «προκηρύσσεται 3ωρη στάση εργασίας την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου από τις 12:00 έως 15:00», με αίτημα τη ΣΣΕ, η οποία αν και υπεγράφη τον Ιούνιο του 2019, δεν τίθεται σε ισχύ.

λεωφορεία

τρόλεϊ

Τα και τα , την ημέρα της απεργίας, θα κυκλοφορούν από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.

Επίσης, ακινητοποιημένα θα είναι τα τρένα, συμπεριλαμβανομένου και του Προαστιακού. Ωστόσο, ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο απεργίας και την επόμενη ημέρα, την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου, εφόσον δεν υπάρξει συμφωνία με τη διοίκηση της εταιρείας για υπογραφή ΣΣΕ στην ΕΕΣΣΤΥ.

Χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη

Τη συμμετοχή τους στην 24ωρη απεργία που προκήρυξε για αύριο 2 Οκτωβρίου η ΓΣΕΕ, αντιδρώντας στο πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης, αποφάσισαν οι οδηγοί των αστικών λεωφορείων της Θεσσαλονίκης, όπως έχει γνωστοποιήσει με ανακοίνωση το συνδικάτο των εργαζομένων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).

Παράλληλα, με την ανακοίνωσή του, το συνδικάτο των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, καλεί σε μαζική συμμετοχή στη συγκέντρωση που θα γίνει την ίδια ημέρα, στις 10.30 το πρωί, μπροστά από το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης (ΕΚΘ). Μεταξύ, άλλων, οι εργαζόμενοι ζητούν “ την ενίσχυση και βελτίωση των δημόσιων επιβατικών μεταφορών και όχι το ξεπούλημά τους, καθώς και να παραμείνει η συγκοινωνία κοινωνικό αγαθό στην υπηρεσία του πολίτη”.