Νίκος Λάζος, Πρόεδρος εργαζομένων στην Hellenic Train: Ο νόμος Ρέππα 3899 του 2010 κατέστρεψε τον ελληνικό σιδηρόδρομο

 
trena

Ενημερώθηκε: 03/03/23 - 14:07

Την υπενθύμιση ότι ο νόμος Ρέππα 3899 του 2010 κατέστρεψε τον ελληνικό σιδηρόδρομο έκανε ο Νίκος Λάζος, Πρόεδρος εργαζομένων στην Hellenic Train. Διαμέλισε τον ελληνικό σιδηρόδρομο με το πρόσχημα ότι ο ΟΣΕ τότε χρωστούσε 10 δισεκατομμύρια αι συμπλήρωσε ότι το αφήγημα αυτό κατέπεσε.

Ο Νικόλαος Λάζου, Πρόεδρος του Σωματείου εργαζομένων στην Hellenic Train, μιλώντας στην ΕΡΤ για το δυστύχημα στα Τέμπη είπε οτι «στο ταξίδι αυτό έγινε ένα σημαντικό λάθος». Ωστόσο απέφυγε να επεκταθεί περαιτέρω λέγοντας πως «ας το διερευνήσουν οι δικαστικές και αστυνομικές αρχές μαζί με την Hellenic train και τον ΟΣΕ και να βγάλουν τα πορίσματα»

«Η Hellenid Train είναι μία εταιρεία Μεταφορών. Στην κυριότητά της έχει μόνο τα καινούρια τρένα, “τα βέλη”. Όλο το υπόλοιπο τροχαίο υλικό, όπως οι συρμοί, ανοίκουν στο ελληνικό κράτος, στη ΓΑΙΑΟΣΕ και από εκεί τα νοικιάζει η Hellenic Train» διευκρίνισε. Και τόνισε «αυτή τη στιγμή λειτουργούν 4-5 εταιρείες διαφορετικές μεταξύ τους. Εμείς φωνάζαμε ενιαίος δημόσιος σιδηρόδρομος»

«Για μας είναι λυπηρό να βγάζει ο καθένας πορίσματα για το ποιός φταίει πάνω στις πλάτες των συγγενών όπως και να μαλώνουν τα κόμματα. Φταίνε όλοι από το 2000 και μετά. Όλοι οι υπουργοί υποδομών και μεταφορών από τότε μέχρι σήμερα πρέπει να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να κάνουν την αυτοκριτική τους» υπογράμμισε.

Ταυτόχρονα σημείωσε «Δεν μπορώ να ξεχάσω ότι λοιδορηθήκαμε ακόμα και από τα Μέσα Ενημέρωσης όταν βγαίναμε σε απεργίες – μας έλεγαν τεμπέληδες – ενώ εμείς βγαίναμε για την ασφάλεια κυκλοφορίας. Για να έχουμε έναν αξιόπιστο σιδηρόδρομο σε μία ευρωπαϊκή χώρα»

«Το αίτημα των απεργιών μας ήταν ασφάλεια στους σιδηρόδρομους» σημείωσε και υποστήριξε ότι «το 2010 ο νόμος Ρέππα 3899, κατέστρεψε στην ουσία τον ελληνικό σιδηρόδρομο και τον διαμέλισε με το πρόσχημα ότι ο ΟΣΕ τότε χρωστούσε 10 δισεκατομμύρια. Το αφήγημα αυτό κατέπεσε. Δεν τα χρωστούσε ο ΟΣΕ, αλλά το ελληνικό κράτος. Έδιωξαν τότε 2.500 έμπειρους συναδέλφους μου».

Συγκεκριμένα ανέφερε πως στις απεργίες τους ζητούσαν «Να ολοκληρωθεί το σύστημα ασφάλειας βάσει των προδιαγραφών που ξεκίνησε το 2000. Έγινε διπλή γραμμή αλλά δεν μπήκαν τα ανάλογα συστήματα ασφάλειας όπως το ETCS» γι΄αυτό όπως υποστήριξε φταίνε «και οι διαγωνισμοί και τελείωναν οι συμβάσεις τους και έπρεπε να ξαναγίνουν κι άλλες» Το αίτημα των σιδηροδρομικών είναι «να ολοκληρωθεί το σύστημα ασφαλείας βάσει των προδιαγραφών»

«Αυτό όμως όλα τα ερωτήματα πρέπει να τα απαντήσουν οι υπουργοί Μεταφορών διαχρονικά της ελληνικής Βουλής που πέρασαν από την Ελλάδα» τόνισε.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ