Σοκ και πολλά ερωτηματικά έχει προκαλέσει ο αιφνίδιος θάνατος μιας 36χρονης γιατρού στη Λέσβο, η οποία άφησε την τελευταία της πνοή λόγω σοβαρών επιπλοκών που παρουσίασε μετά τον τοκετό της.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, η άτυχη γυναίκα έφερε στον κόσμο το παιδί της με φυσιολογικό τοκετό το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής. Ωστόσο, η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε ραγδαία την επόμενη ημέρα, με αποτέλεσμα τη Δευτέρα να εισαχθεί εσπευσμένα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του Βοστάνειου Νοσοκομείου Μυτιλήνης.
Κρίνοντας την κατάσταση εξαιρετικά κρίσιμη, οι θεράποντες ιατροί αποφάσισαν την αεροδιακομιδή της σε νοσοκομείο της Αθήνας. Στο πλευρό της βρισκόταν συνεχώς ο σύζυγός της, ο οποίος είναι επίσης ιατρός. Δυστυχώς, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού στην πρωτεύουσα, η 36χρονη κατέληξε λίγες ώρες μετά τη μεταφορά της.
Οι ακριβείς συνθήκες της τραγωδίας τελούν υπό διερεύνηση, ενώ φως στα αίτια του θανάτου αναμένεται να ρίξουν οι εργαστηριακές εξετάσεις. Σε δήρωσή του στην ΕΡΤ Αιγαίου, ο διευθυντής της μαιευτικής κλινικής, Πέτρος Μαχαίρας, εμφανώς συντετριμμένος, επεσήμανε πως η ιατρική κοινότητα αναμένει τα αποτελέσματα των αναλύσεων προκειμένου να δοθούν σαφείς απαντήσεις για το τι μεσολάβησε.