Οι πρωτιές του ΑΝΤ1 το Φεβρουάριο

 
Οι πρωτιές του ΑΝΤ1 το Φεβρουάριο

Ενημερώθηκε: 04/03/20 - 12:17

Με πρωτιές και υψηλές επιδόσεις έκλεισε και ο Φεβρουάριος για τον ΑΝΤ1.

Το “Your Face Sounds Familiar” βγήκε δυναμικά στον αέρα, συγκεντρώνοντας στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο περίπου 1.257.000 τηλεθεατές! Με ποσοστό 26,4%, ήταν ο νικητής στη ζώνη προβολής του και προηγήθηκε του ανταγωνισμού κατά 11,7 μονάδες.

Οι “Άγριες Μέλισσες” με 32,4%, στο δυναμικό κοινό 18-54, προηγήθηκαν στη ζώνη προβολής τους, ενώ οι γυναίκες 18-54 ήταν το πιο πιστό κοινό τους, με μερίδιο 37,5%. Στο σύνολο κοινού, τη σειρά παρακολούθησαν πάνω από 1.630.000 τηλεθεατές!

Σε υψηλά ποσοστά κινήθηκε και το “Καφέ της Χαράς” με 26,6% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 28,2% στις γυναίκες 18-54. Στο σύνολο κοινού, τη σειρά παρακολούθησαν πάνω από 1.230.000 τηλεθεατές!

Ο Γιώργος Παπαδάκης ήταν στην κορυφή της πρωινής ενημερωτικής ζώνης με ποσοστό 19,8% και 5,9 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό, στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ έφτασε και το 25,2% στους άνδρες 25-44.

Πρώτος, με 26,1% και με διαφορά περίπου 9 μονάδων, ήταν ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και το “The 2night show” που άγγιξαν ακόμα και το 30,7% στις γυναίκες 18-54, ενώ ο Σάββας Πούμπουρας και το “Best Friend’s Fear” έκαναν αίσθηση στη ζώνη προβολής τους, με ποσοστό 20% στο δυναμικό κοινό 18-54.

Η Φαίη Σκορδά και “Το Πρωινό” προηγήθηκαν του ανταγωνισμού με 1,5 μονάδες και μερίδιο 18,6% στο δυναμικό κοινό 18-54. Το πιο πιστό κοινό τους ήταν οι γυναίκες 25-44 που έδωσαν ποσοστό 20,6%.

Το “Still Standing” με ποσοστό 19,8% ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 2,2 μονάδες ενώ το “Rouk Zouk” συνέχισε την επιτυχημένη του πορεία με ποσοστό 21,6% στο δυναμικό κοινό 18-54 και τους άντρες 25-44 να του δίνουν ποσοστό 24,1%.

Η “Γυναίκα χωρίς όνομα” κέρδισε για άλλον ένα μήνα το γυναικείο κοινό, με τις γυναίκες 18-54 να τη φέρνουν στην πρώτη θέση με μερίδιο 20,4%.

Υψηλά ήταν και τα ποσοστά του “Ενώπιος Ενωπίω” που έκλεισε τον Φεβρουάριο με 19,1% στο δυναμικό κοινό 18-54.

Τέλος, το “Special Report”, έδειξε τη δυναμική του με την εντυπωσιακή του πρεμιέρα (21,1%) αλλά και τα ενδιαφέροντα θέματά του να σκοράρουν ποσοστό 17,8% στο 18-54.