Πόλεμος με ακριβά reality games επί της οθόνης

 
Πόλεμος με ακριβά reality games επί της οθόνης

Ενημερώθηκε: 28/01/19 - 15:31

Η μεγαλύτερη μάχη της τηλεόρασης ξεκινάει. Στη γραμμή της αφετηρίας θα βρεθούν τέσσερις τηλεοπτικοί σταθμοί με διαφορετικά reality games.

Ο ΣΚΑΪ από τις 2 Φεβρουαρίου με την τρίτη περίοδο του «Survivor», η οποία προβλέπει κοινή μετάδοση σε Ελλάδα και Τουρκία και τον ανταγωνισμό ελληνικής και τουρκικής ομάδας. Η μετάδοση δεν θα είναι παράλληλη, αλλά θα προηγείται χρονικά αυτή της γειτονικής χώρας και όσοι έχουν δορυφορικό πιάτο στραμμένο προς την Τουρκία θα γνωρίζουν νωρίτερα τις εξελίξεις.

Απέναντι από το «Survivor» θα βρεθούν τρία reality games: Το «Master Chef» του Star, το οποίο ήδη βρίσκεται στις οθόνες, το «Your Face Sounds Familiar», το οποίο ξεκινάει απόψε στον ΑΝΤ1, και το «X-Factor», που θα προβληθεί στο Open και θα αρχίσει εντός του Φεβρουαρίου.

Τα δύο προηγούμενα χρόνια ο ΣΚΑΪ ήταν νικητής και στην τηλεθέαση και στα έσοδα. Το τρέχον έτος η διαφημιστική πίτα θα κοπεί στα τέσσερα. Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση του ΑΝΤ1. Το κόστος πωληθέντων αυξήθηκε κατά 10 εκατομμύρια ευρώ, από 46,2 εκατ. ευρώ το 2016 σε 56,2 εκατ. ευρώ το 2017. Η αύξηση αυτή οφειλόταν κυρίως στο αυξημένο κόστος των reality shows κατά 8 εκατ. ευρώ, το οποίο διαμορφώθηκε σε 11,1 εκατ. ευρώ το 2017 συγκριτικά με τα 3,1 εκατ. ευρώ του 2016.

Πηγή: Typologies