«Λιμενικοί μέσα στα Εξάρχεια. Που πας ρε Καραμήτρο;» - «Τα Εξάρχεια δεν είναι πλέον άβατο, τώρα είναι κράτος εν κράτει», τάδε έφη Σταύρος Μπαλάσκας, αντιπρόεδρος της ΠΟΑΣΥ
Ο κ.Ευγένιος από τις 13-18 Φεβρουαρίου θα βρίσκεται στην Αυστρία , συνοδευόμενος από επιτροπή της Ενορίας Αγίου Δημητρίου Λιμένος Ηρακλείου προκειμένου να ζητήσει τον "επαναπατρισμό" της θαυματουργής εικόνας
Στο αγκυροβόλιο της Καρύστου παραμένει δεσμευμένο από τις λιμενικές Αρχές το, υπό ρωσική σημαία, δεξαμενόπλοιο Pegas, στο πλαίσιο των κυρώσεων από ΕΕ και ΝΑΤΟ