Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει η ιστορική πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στο Διάστημα, μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε η έναρξη της επίσημης εκπαίδευσης του Αδριανού Γολέμη από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA).