Για πρώτη φορά στην ιστορία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, το θέμα της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου αναμένεται να συζητηθεί σήμερα, 19 Μαΐου, στην Ολομέλεια του σώματος στο Στρασβούργο, σε μια ιδιαίτερα συμβολική ημερομηνία για τον ποντιακό ελληνισμό.
Το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, δείχνοντας απίστευτη έλλειψη ευαισθησίας και σεβασμού στον ποντιακό ελληνισμό, υπέδειξε έναν καθηγητή πανεπιστημίου, αρνητή της Γενοκτονίας, ως υποψήφιο ευρωβουλευτή στις προσεχείς εκλογές