Με στόχο τον εκσυγχρονισμό και την ασφάλεια του σιδηρόδρομου, κατατέθηκε στη Βουλή προς συζήτηση και ψήφιση το σχετικό σχέδιο νόμου που έρχεται να καλύψει συσσωρευμένες αδυναμίες και να θεμελιώσει μια νέα εποχή ευθύνης, διαφάνειας και τεχνολογικής επάρκειας.
Αποτελέσματα στα «μέτωπα» του ΟΣΕ και του ΟΠΕΚΕΠΕ πριν τις εκλογές, περιμένει ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, όπως είπε στο 29ο ετήσιο συνέδριο του Economist
Συγκεκριμένα, ο Χρήστος Σπίρτζης παραδέχθηκε από το βήμα της Βουλής ότι είχε άγνοια για τα όσα γίνονταν γιατι... δεν κοινοποιούνταν σε εκείνον όταν ήταν υπουργός!
Ο οδηγός της αμαξοστοιχίας 1635 ειδοποίησε τις αρχές και αμέσως τέθηκε σε εφαρμογή η διαδικασία αντικατάστασης του φύλακα, ενώ ακολούθησε η απόλυσή του.
Άμεση ήταν η απόλυση φύλακα ισόπεδης διάβασης από την εταιρεία που συνεργάζεται με τον ΟΣΕ και έχει αναλάβει τη σχετική υπηρεσία στη γραμμή Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης, μετά από περιστατικό σοβαρής αμέλειας.
Σε συνέντευξη Τύπου ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης προχώρησε σε εξειδίκευση των μέτρων για το νομοσχέδιο που αφορά τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων.
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε σήμερα, παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη, το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο πλήρους λειτουργίας του ευρωπαϊκού συστήματος ελέγχου αμαξοστοιχιών (European Train Control System) στη γραμμή Οινόη – Τιθορέα.
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών αποκάλυψε πως σε τρεις μήνες θα υπάρχει ένα νέο σύστημα ασφαλείας στα τρένα το οποίο θα είναι προσβάσιμο σε όλους - Τι απάντησε για την Ομάδα Αλήθειας και όσα γράφονται
Η κακή κατάσταση που βρισκόταν ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ) με σωρεία προβλημάτων, ελλείψεων και ανύπαρκτης συντήρησης, πριν την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, επιβεβαιώθηκε από τα όσα είπε στον ανακριτή, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχoς του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.
Με αφορμή, δε, τις σημερινές δηλώσεις του Χρήστου Παπαδημητρίου από τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ ότι απειλείται, απάντησε «φυσικά» στο ερώτημα αν θα πρέπει να κάνει αν αυτό ισχύει.
Στόχος της κυβέρνησης είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου, γρήγορου, άνετου και ασφαλούς σιδηροδρομικού δικτύου, σε πλήρη διαλειτουργικότητα με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά δίκτυα
Δύο χρόνια μετά, μόνο μια από τις ανοιχτές υποθέσεις, για τη σύμβαση 717, το δυστύχημα και το «μπάζωμα», έχει φτάσει στο ακροατήριο. Ποιες είναι οι δικονομικές και ανακριτικές εκκρεμότητες